in

10 vizuālā satura veidi, kas kļūst virāli

vizuālā satura veidi

Mēs visi radām un dalāmies ar dažāda veida saturu gan personīgo, gan biznesa iemeslu dēļ. Informācijas telpa ir kļuvusi pārblīvēta.

Rezultātā kļūst sarežģīti piesaistīt auditorijas uzmanību, kad tas ir nepieciešams. Ja tu vēlies piesaistīt savas mērķauditorijas uzmanību, viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir radīt vizuālu saturu.

Vizuālais saturs ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā nodot kādu ziņojumu, kā arī tas rada labāko iespēju tam, ka tavs saturs kļūs virāls.

Tātad, ja vizuālais saturs ir labākais līdzeklis, kas palīdzēs tev izcelties, kā izmantot tā spēku? Kādi vizuālā satura veidi ir paši labākie?

Infografikas

Infografika ir perfekts vizuālā satura piemērs.

Infografika apvieno sevī lielu informācijas daudzumu vienā uzskatāmā vizuālā materiālā, kas ir viegli izprotams jebkuram skatītājam.

Sociālo mediju vidē infografikas tiek atzīmētas ar ‘like’ un ar tām dalās 3 reižu vairāk, nekā ar jebkuru citu saturu. Infografiku izmantošana satura mārketingā palielina peļņu līdz pat 12%.

Vislabāk infografikas izmantot, ja tev ir daudz statistisku datu, kurus tu gribi vizualizēt, vai arī tu vēlies pārvērst sarežģītu informāciju vieglāk izprotamā un uzskatāmā formātā.

Aci piesaistoši attēli vai fotogrāfijas

Attēli un fotogrāfijas ir svarīgi daudzu iemeslu dēļ. Auditorijai tā ir uzskatāma zīmola reprezentācija, kas ļauj vieglāk sevi saistīt ar zīmola vērtībām. Turklāt, parādot „aizkulišu” kadrus, cilvēkiem kļūst vieglāk saprast zīmolu un kļūt par to zinātkāriem.

Fotogrāfijas palīdz izrādīt tavus produktus un pakalpojumus. 90% no pircējiem norāda, ka attēli lielā mērā ietekmē to pirkšanas lēmumus.

Izmantojot attēlus, piedomā pie tā, lai tie atspoguļotu tava zīmola unikālo pārdošanas piedāvājumu. Iekļauj tajos zīmola vērtības caur krāsām, kompozīciju utt. Ja tu izmantosi atbilstošas bildes, tu piesaistīti par 94% vairāk skatījumu.

Video

Ir svarīgi dažādot savu vizuālo saturu. Lai arī attēli un fotogrāfijas bieži ir galvenās vizuālā satura sastāvdaļas, tajā būtu jāiekļauj arī video, lai saturam pievienotu balsi un skaņu.

Te ir daži svarīgi statistiski fakti, ko paturēt prātā, domājot par video satura ieviešanu:

  • 64% pircēju ir vairāk motivēti produkta iegādē pēc video noskatīšanās;
  • Ja tu izmanto vārdu ‘video’ e-pasta vēstulē, iespēja, ka to atvērs, pieaug par 19%.
  • Video Marketing Statistics & Trends pētījumā tika paredzēts, ka 74% no visa interneta satura 2017. gadā būs video formātā.

Daži no iemesliem, kāpēc video būtu jāieņem vadoša loma tavā satura mārketinga plānā, ir uzlabota SEO optimizācija, klientu saglabāšana, augstāka iesaiste un stiprāka emocionālā piesaiste.

video mārketings

Call-to-action

Call-to-action, ko visbiežāk pazīstam kā „spied šeit”, „nopērc”, „seko mums” utt., ir veids, kā rosināt auditoriju rīkoties pēc tam, kad tos ir piesaistījis tavs saturs.

Tu vari izmantot attēlus un krāsas, lai piesaistītu auditorijas uzmanību un liktu tiem rīkoties. CTA vislabāk izmantot, lai piesaistītu uzmanību ekskluzīvam saturam, pasākumiem, īpašiem piedāvājumiem un atlaidēm. CTA ir liels potenciāls, kurš nav pietiekami izmantots, jo 70% no biznesiem to neizmanto vai nedara to pienācīgi.

Iedvesmojošas kartiņas ar citātiem

Citāta vizuāla reprezentācija var būt iedvesmojošs veidā, kā izraisīt emocijas un motivēt mērķauditoriju rīkoties, vai justies kādā noteiktā veidā par tavu zīmolu vai produktu.

Izmantojot zīmola krāsu paleti, tipogrāfiju un citus vizuālos materiālus, kas tiek pieskaņoti citātam, tu vari radīt lielu ietekmi ar to.

Vēl viens būtisks aspekts saistībā ar citātiem ir tas, ka ar tiem var labi dalīties dažādās platformās, it īpaši sociālajos medijos.

Iedvesmojošu citātu kartiņu izmantošanas priekšrocība ir tas, ka tās ir viegli izveidojamas un arī viegli kļūst virālas, ja tās izmanto pareizā veidā.

Datu vizualizācijas

Datu vizualizācijas iekļauj sevī grafikus, kartes, diagrammas utt. Ja tu ieguldīsi laiku un pūles, lai tavas vizualizācijas būtu viegli uztveramas, bet tajā pašā laikā tās attēlotu būtisku informāciju, tās itin vienkārši var kļūt virālas.

Datu vizualizācijas vislabāk izmatot, lai reprezentētu faktus un statistikas datus, kad auditorijai būtu jāredz noteiktas tendences vai modeļus saistībā ar kādiem datiem. Izmantojot vizualizācijas, jāizvēlas dati, kas ir saistīti ar tava zīmola vizuālo tēlu.

Atceries, ka 40% cilvēku labāk izprot un attiecas pret vizuāliem datiem, atšķirībā no parasta teksta.

Ekrānšāviņi

Ja tu vēlies, lai tava auditorija kaut ko labāk izprot, iekļauj ekrānšāviņus. 

Ekrānšāviņu izmantošana var tikt izmantota jebkam, sākot no instrukcionāla satura līdz informācijas attēlošanai (piemēram, tie var būt produktu apskati).

Ja tu, piemēram, izmanto ekrānšāviņus, lai izrādītu pozitīvas atsauksmes no taviem klientiem, tu viegli piesaistīsi vairāk uzmanības un raisīsi pārliecību par tavu zīmolu, produktiem vai pakalpojumiem.

90% no pircējiem norāda, ka tos ietekmē pozitīvas atsauksmes par produktiem, pieņemot pirkšanas lēmumus.

Pamācības un jautājumi – atbildes

Pamācības iekļauj sevī, piemēram, life hacks, receptes, „soli pa solim” instrukcijas. Tās var būt arī video, attēlu, teksta vai to kombinācijas formā.

Cilvēkiem, kas seko līdzi norādījumiem teksta un vizuālā formā, veicas 3 reizes labāk, nekā tiem, kas seko norādījumiem bez ilustrācijām.

Savukārt jautājumu – atbilžu vizuālie materiāli palīdz nojaukt robežu starp biznesa vajadzībām un patērētāju vēlmēm. Jautājot auditorijai jautājumus, kas izceļas vizuālā veidā, ne tikai piesaista uzmanību, bet arī rosina diskusiju un paaugstina iesaisti. Padomi un idejas var būt noderīgs veids, kā meklēt īsto informāciju.

Viktorīnas un spēles

Lielisks veids, kā iesaistīt tavu auditoriju darbībā. Caur spēlēm, tu vari vienkāršā veidā veidot gudru un pārdomātu tēlu savam zīmolam.

Tās var padarīt abstraktu informāciju skaidrāku, padarot informāciju praktisku un lietojamu.

Mīmi un komiksi

Visiem patīk pasmieties. Interneta vidē reti kas mums liek smieties tik ļoti kā mīmi, kas mums patīk.

Pat 1999. gadā, izmantojot mīmus, mājas lapu apmeklētība pieauga no 4 apmeklējumiem līdz 15 000 apmeklējumiem dienā. Tie ir respektabli rādītāji pat mūsdienu standartiem.

Atceries, ka atbilstošs vizuālais saturs ir atslēga uz tā kļūšanu virālam.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

online bizness

5 mārketinga padomi veiksmīgam online biznesam

Kā būvēt sava biznesa reputāciju internetā

Kā būvēt sava biznesa reputāciju internetā