in

3 mācības no 3 pasaulē populārākajiem blogiem

pasaulē populārākie blogi

Ja tev pieder savs blogs vai mājaslapa, tu vari daudz iemācīties par šo jomu, vienkārši aplūkojot pasaulē populārākos blogus. Pastāv noteikts iemesls, kāpēc tie ir populāri. Turklāt tie kļūst arvien populārāki laika gaitā, jo virālā popularitāte barojas no popularitātes, augot par masīvu kulturālu spēku.

Ir vērtīgi mācīties no cilvēkiem, kas zina, ko viņi dara. Šajā rakstā tiks izmantoti trīs blogu – The Huffington Post, TMZ un Business Insider – piemēri. No to piemēriem var rast trīs vērtīgas mācības.

Atrodi un publicē nepārspējamu saturu

The Huffington Post: 110 miljoni unikālo apmeklētāju mēnesī

Jautājums: Kā HuffPost spēj publicēt lielāko daļu no virālākajiem rakstiem internetā?

Atbilde: Jo HuffPost ir ziņu apkopotāji.

HuffPost publicē rakstus, kas ir atrasti citur internetā, apkopojot tos. Šīs lapas darbinieki ne tikai lieliski raksta, bet arī prot atrast piesaistošu saturu, ko ir radījuši citi cilvēki. Kad tas tiek atrasts, HuffPost to publicē.

Rezultāts? „Maniakāla” dalīšanās ar saturu sociālajos tīklos un tūlītēja popularitāte.

Pats populārākais HuffPost raksts 2014. gadā bija „5 iemesli, kāpēc tev būtu jānodarbojas ar seksu ar savu vīru katru nakti.” Taču kur HuffPost atrada šādu veiksmīgu saturu? Citā blogā.

Mega Konlija publicēja šo ārkārtīgi populāro rakstu savā blogā 2012. gada decembrī. HuffPost pārpublicēja to 2014. gada augustā.

Ja tu nevēlies apkopot rakstus, tu vari darīt otrādi – piedāvāt savu saturu citām lapām.

Vēl viens variants ir aicināt populārus blogerus publicēt savus rakstus tavā blogā – tātad pieaicināt viesautorus.

Rosini ziņkārību

TMZ: 30 miljoni unikālo apmeklētāju mēnesī

TMZ ir ļoti populāra lapa par slavenībām. Kāpēc? Cilvēkiem vienmēr interesē citu dzīves. Tās rosina ziņkārību. Taču kāpēc mums patīk sekot līdzi slavenībām?

Cilvēki ir ziņkārīgas būtnes. Ziņkārība ir iestrādāta mūsu ķermenī – tā liek mums mācīties, atklāt un motivē rīkoties. Pievieno tajā visā slavenības, un mēs kļūstam ieinteresēti tajā, kā dzīvo bagātie un varenie – tā ir dzīve, pēc kuras dažreiz tiecamies paši.

TMZ baro vajadzību pēc šādas informācijas, tajā pašā laikā uzturot vēlmi iegūt to vēl vairāk.

To izmantotie virsraksti ir specifiski, skandalozi un piesaistoši. Ikkatrs no tiem sniedz informāciju, taču liek lasītājam vēlēties uzzināt vairāk:

  • Meraija Kerija pieguļošā, slapjā tērpā – tev ir jāredz šīs formas! – šis virsraksts rosina lasītāju klikšķināt un apskatīt viņas formas.
  • Džastins Bībers atklāj patiesību par attiecībām – lasītāji vēlas dzirdēt viņa perspektīvu.
  • Tu nemaz neatpazīsi Kendisu Kameronu! Kas ar viņu noticis? – vai tomēr atpazīsim? Jāuzklišķina. Jāpaskatās.

Un tādā veidā virsraksti baro mūsu ziņkārību.

Par laimi, slavenību lapām nepieder monopols uz ziņkārību. Katram blogam ir sava niša, un katrai nišai ir savi ziņkārīgie lasītāji. Tavs mērķis ir rosināt viņu ziņkārību, lai rosinātu lasītāju iesaisti.

Ziņkārību veido vēlme pēc zināšanām. Lielākā daļa bloga lasītāju vēlas vairāk zināšanu. Lūk, kā tu vari rosināt lasītāju ziņkārību:

  • Veido spēcīgus un intriģējošus virsrakstus.
  • Piedāvā padomus, trikus, noslēpumus.
  • Sniedz ekskluzīvu informāciju cilvēkiem, kas pierakstās jaunumiem ar savu e-pasta adresi.

Pilnībā iepazīsti savu auditoriju

Business Insider: 25.5 miljoni unikālo apmeklētāju mēnesī

Business Insider ļoti labi zina, ko viņi cenšas sasniegt. Gandrīz 30 miljoni lasītāju nerodas haotiska, nefokusēta satura dēļ. Viņi ļoti labi pazīst savu auditoriju.

Kas raksturo Business Insider mērķauditoriju?

  • Vīrieši
  • Jauni
  • Turīgi
  • Biznesa orientēti
  • Volstrītas vērtspapīru tirgotāji
  • Lasa saturu darbdienās
  • Lapā pavada vidēji 4 minūtes
  • Visvairāk lasa „Clusterstock” sadaļu

Business Insider cenšas pēc iespējas vairāk optimizēt savu saturu šai auditorijai, veidojot piesaistošus virsrakstus, publicējot biznesa ziņas un jaunumus saistībā ar slavenībām, stilu un ievērības cienīgākajiem „startup” uzņēmumiem. Viņi rada saturu, pēc kura izlasīšanas cilvēki to pārrunātu ar saviem draugiem. Kā radīt šādu saturu? Tev jāzina, kam tu to raksti.

Viss saistībā ar satura mārketingu balstās uz vienu galveno principu – kas ir tava auditorija? Savas mērķauditorijas noteikšana ir visbūtiskākais princips, kas var nodrošināt tava bloga veiksmi.

Protams, tās nav vienīgās lietas, kuras ir nodrošinājušas šo trīs blogu ārkārtējo veiksmi. To nav iespējams izdarīt, veicot kādu vienu triku. Taču tu vari mēģināt imitēt viņu stratēģijas. Un vispirms sāc ar lieliska satura izveidi.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

kā reklamēties facebook

9 lieliski veidi, kā reklamēt savas mājaslapas saturu Facebook

Kā taisīt un rediģēt fotogrāfijas. Pamācība no Emīlijas Young