in ,

5 mārketinga padomi veiksmīgam online biznesam

online bizness

Mūsdienu pasaulē gandrīz katrā jomā ir simtiem mājas lapu un konkurējošu biznesu, taču mārketings ir tas, kas var palīdzēt tev izcelties pārējo vidū. Tāpēc ir svarīgi pārdomāt sava tiešsaistes biznesa mārketinga stratēģiju. Šie pieci padomi tev tajā palīdzēs.

Neaizmirsti par savu publiku

Šis ir vienkāršākais, tomēr pats svarīgākais padoms, jo tirgus izpēte ir būtiska mārketingā. Vai ir kādas noteiktas cilvēku grupas, kuras tu vēlies uzrunāt? Kādas mājas lapas apmeklē šie cilvēki? Kādām īpašībām viņi pievērsīs uzmanību, lūkojoties pēc produkta, un kā tu spēsi parādīt, ka tavam produktam tās piemīt?

Šie ir tikai daži jautājumi, uz kuriem jebkuram online biznesam būtu jāzina atbilde, pirms uzsākt veidot mārketinga stratēģiju. Izdomā dažus labus atvērtos jautājumus, un tad veic savu tirgus izpēti. Esi komunikabls un pajautā klientiem par viņu domām, kā arī fiksē, ko cilvēki saka par tavu kompāniju sociālajos medijos. Tas palīdzēs tev identificēt savas vājības, un to, kā būtu jāizskatās tavai mārketinga stratēģijai.

Ieskaties satura mārketingā

Tā vietā, lai pirktu reklāmas Google vai radītu sarežģītu mājas lapu, tu vari izveidot vienkāršu blogu vai Instagram profilu, tajos izklāstot dažādus faktus par savu biznesu. Tu vari radīt savam biznesam draudzīgu un siltu tēlu, vai diskutēt par industrijas jaunumiem profesionālākā gaumē. Kā minēts iepriekš, tev jāzina, kas ir tava mērķauditorija, un tad jārada tai atbilstošs saturs.

Satura mārketings ir lētāks salīdzinājumā ar tradicionālām pieejām, bet tomēr tas ir arī izaicinošāks. Tev vajadzēs savu saturu regulāri atjaunot, visu laiku piedomāt par interesantām lietām, par ko vēstīt, un radīt kvalitatīvus bloga ierakstus vai video, kas piesaistītu cilvēku uzmanību.

Esi aktīvs sociālajos medijos

Pat tad, ja tu uzrakstīsi lieliskāko bloga ierakstu pasaulē, tam nav nozīmes, ja neviens to neizlasīs. Tādas vietnes kā WordPress ir labs sākums satura mārketinga realizēšanai, bet satura mārketingam ir jābūt sasaistītam ar sociālo mediju mārketinga kampaņu, lai sasniegtu potenciālos lasītājus.

Aktīva sociālo mediju stratēģija nenozīmē izveidot biznesa profilu katrā iespējamajā sociālo mediju lapā. Koncentrē savu uzmanību uz vienu no svarīgākajiem sociālajiem medijiem un lēnām apgūsti arī citus, tiklīdz tev būs uzradies stabils sekotāju skaits. Facebook ir labākais variants sākumam, taču tu vari izmantot LinkedIn, ja tavs bizness ir formālāks un profesionālāks, kā arī Instagram un Pinterest, ja tavs bizness ir vienkāršāks un radošāks.

sociālie tīkli biznesa palīgs

Izproti SEO nozīmību

Sociālo mediju stratēģija ir ļoti nozīmīga, bet Google saglabā savas pozīcijas kā viens no nozīmīgākajiem rīkiem, ar kura palīdzību klienti var atklāt tavu biznesu. Šī iemesla dēļ ir svarīgi, ka tavam biznesam ir pārdomāta SEO stratēģija.

Atceries, ka Google fiksē un ievieto reitingā mājas lapas, ņemot vērā to cik, daudzas mājas lapas ir saistītas ar to. Tas nozīmē, ka tev būs jāveido sasaiste ar citām lapām, lai tās, iespējams, rīkotos tāpat ar tavu mājas lapu. Tev arī būs nepieciešams pastāvīgi atjaunot savu saturu. Ja tu to darīsi, tad citi ievietos saites ar taviem rakstiem un video, palīdzot tavai mājas lapai nokļūt TOP reitingos.

Uzņēmumiem būtu jābūt visaptverošākai pieejai saišu būvēšanai – tas nozīmē, ka ir jāuzkrāj saites no vairākiem kanāliem. Tādā veidā tiek maksimizēts uzņēmuma tiešsaistes tēls, nodrošinot, ka klienti var viegli atrast informāciju, kas tiem ir nepieciešama – un tā ir tik vienkārša un patīkama, ka tiek rosināta produkta iegāde.

Tu vari uzlabot saišu būvēšanas un labu atslēgvārdu izmantošanas knifus, tomēr pats svarīgākais ir radīt konsekventu, kvalitatīvu saturu.

Parūpējies par mobilo ierīču lietotājiem

Šī gada aprīlī comScore publicējuši statistiku, ka 65% no laika, kas tiek pavadīti digitālajos medijos, notiek caur mobilo telefonu. Tas nozīmē, ka jebkuram biznesam ir jābūt mobilajai stratēģijai. Ir būtiski veidot savas mājas lapas dizainu tādu, ka tas ir ērti lietojams arī no mobilajam ierīcēm. Tā ir laba ideja izveidot atsevišķu mājas lapu pārlūkošanai mobilajā telefonā, it īpaši, ja tev pieder tirdzniecības vai ēdināšanas bizness. Turklāt ņem vērā, lai katrā lapā būtu pēc iespējas mazāk informācijas – lai arī cilvēki pavada vairāk laika telefonos, nekā pie datora, tie pavada mazāk laika katrā lapā, salīdzinot ar datoru. Kā minimums, mājas lapa, kas ir grūti nolasāma no mobilās ierīces, mazinās trafiku. Lūko, lai šāda problēma tiktu novērsta.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

seo optimizācijas pakalpojumi

Kāpēc SEO un satura mārketingam ir jāpapildina vienam otru

vizuālā satura veidi

10 vizuālā satura veidi, kas kļūst virāli