in ,

6 vienkārši veidi, kā palielināt tava e-veikala pārdošanas rādītājus

kā uzlabot interneta veikala pārdošanas rādītājus

Jebkurš interneta veikals vēlas palielināt savus ienākumus… Taču daudzi tērē lielāko daļu no mārketinga budžeta klientu piesaistīšanai. Klientu piesaistīšana var būt dārga, un ilgu laiku tu vienkārši palielini izmaksas un samazini ienākumus, kas ir pretēji tam, ko tu vēlies sasniegt.

Ja tu vēlies palielināt sava e-veikala pārdošanas rādītājus, tev jāpadomā par veidiem, kas vienlaicīgi palielinās ienākumus. Šie seši vienkāršie padomi tev palīdzēs to izdarīt.

Optimizē e-pastu izrakstus

Visi e-veikali nosūta klientiem e-pasta čekus jeb veiktā pirkuma izrakstus, taču daudzi to izmanto tikai, lai informētu klientu. Vai tu zināji, ka e-pasta čeki var palielināt pārdošanas rādītājus un iepriecināt tavus klientus?

E-pasta čeks var būt ne tikai kā informācijas avots, bet tajā var iekļaut dažādus piedāvājumus, kas uzturēs klientu interesi.

Ir trīs veidi, kā optimizēt e-pasta izrakstus:

  • Iekļauj atbilstošas produktu rekomendācijas. 80% klientu patīk, ja e-pastos tiek piedāvāti ar pirkumu saistīti ieteiktie produkti. Tas palīdzēs tev pārdot vairāk.
  • Pievieno atlaižu kodus, lai rosinātu papildus pirkumus (it īpaši jauniem klientiem). Vidējā summa, ko jauns klients iztērē e-veikalā ir 24.50$, bet atkārtots klients – 52.50$ (pēc McKinsey & Company datiem). Tāpēc ir vērts piesaistīt jaunus klientus atkārtotam pirkumam uzreiz.
  • Lūdz izteikt atsauksmes. Aicinot klientus izteikt atsauksmes par viņu iepirkšanās pieredzi, tu vari uzzināt par sava biznesa vājajiem punktiem, ko turpmāk uzlabot.

Izsūti „atlaides vēlmju sarakstā” e-pastus

Daudzi pircēji izveido vēlmju sarakstus ar precēm, ko iegādāties vēlāk. Lielākā daļa klientu pievērš uzmanību cenai un tiem patīk atlaides. Tāpēc ir tikai loģiski, ka ir vērts pircējiem paziņot, kad kādai no vēlmju sarakstā ievietotajām precēm ir atlaide. Papildus, izsūti e-pastus, kad kārotais produkts drīzumā tiks izpārdots, lai rosinātu pirkuma norisi.

Izcel īpašos piedāvājumus

Pārsvarā interneta veikals ir pilns ar dažāda veida informāciju. Tas nozīmē, ka visbiežāk pircēji palaidīs garām dažādas detaļas, tajā skaitā īpašos piedāvājumus. Lai nodrošinātu, ka piedāvājumi nepazūd informācijas pārpilnībā, izcel īpašos piedāvājumus tādā veidā, lai pircēji tos nepalaistu garām.

Šie ir veidi, kā to izdarīt:

  • Izmanto izlecošās jeb pop-up reklāmas. Pievērs uzmanību tam, lai šīs reklāmas izceltos un būtu atšķirīgas no tavas lapas krāsu shēmas, tomēr nepārspīlējot, lai klientam pārlieku nenovērstu uzmanību.
  • Izmanto informācijas joslu mājas lapas augšā. Tas ir vēl viens labs veids kā reklamēt īpašos piedāvājumus. Tu vari to izvietot redzamu visiem lapas apmeklētājiem vai konkrētām mērķauditorijām.
  • Izmanto mājas lapas malas. Ja tu negribi izvietot reklāmu lapas augšpusē, izmanto malas.

Nodrošini, ka pircējam ir skaidri redzami īpašie piedāvājumi, lai rosinātu tos izdarīt pirkumu. Neaizmirsti vienmēr reklāmu vispirms testēt un novērtēt, kā tā izskatās, vai tā ir piesaistoša un efektīva.

interneta veikals

Parūpējies par groza pametējiem

Groza pamešana e-biznesa industrijā ir viena no lielākajām problēmām, kas liek zaudēt triljonus katru gadu. Tāpēc parūpēšanās par groza pametējiem, izsūtot tiem atkārtota mārketinga e-pastus, var palīdzēt atgūt klientu un rosināt to veikt pirkumu.

Tomēr pārsteidzoši, ka tikai daži e-veikali izmanto šādus e-pastus efektīvi. Lielākā daļa no tiem to neizmanto pilnā apmērā, un izsūta tikai vienu e-pasta vēstuli, lai atgādinātu par to, ka pirkums nav ticis pabeigts.

Statistika uzrāda, ka atkārtota mārketinga kampaņas, kas izsūta trīs e-pastus, ir par 26% efektīvākas nekā tās, kas izsūta tikai vienu vēstuli. Tāpēc ir svarīgi izstrādāt groza atjaunošanas e-pastu stratēģiju, lai palielinātu pirkumu norises iespējamību.

Produktu video ir obligāti

Statistika norāda, ka, noskatoties video, iespēja, ka klients iegādāsies preci, palielinās par 64-85%. Ne katrs uzņēmums var atļauties izveidot produktu video katram produktam, un tas ir tikai normāli.  Taču tiem, kas var to atļauties, ir vērts to izmantot, lai uzlabotu pirkšanas pieredzi. Ja nav iespējas izveidot video katram produktam, tad tos var izvietot vismaz pie pārdotākajiem un/vai dārgākajiem produktiem.

Koncentrējies uz papildus pārdošanu un kombinēto pārdošanu

Tas nav nekāds noslēpums, ka papildus un kombinētā pārdošana (up-sell, cross-sell) ir vienkāršākais veids, kā palielināt tava e-biznesa ienākumus. Taču, lai palielinātu pirkumu skaitu, ir jāpārdomā, kā un kam tu izmantosi šos pārdošanas veidus. Piemēram, ir daži klienti, kuri bieži iepērkas tavā e-veikalā, taču vienmēr iegādājas preces ar atlaidi. Vai būtu ieteicams izmantot papildus pārdošanas praksi? Visdrīzāk, ka nē. Šajā gadījumā vērtīgāk būtu darīt tieši pretējo.

Labs piemērs ir atrodams rotaslietu e-veikalā BlueNile. Produktu piedāvājuma lapā tiek izvietotas līdzīgas preces, lai klientam būtu izvēle starp dārgāku un lētāku preci – lielisks veids, kā palīdzēt tiem izlemt. Pirkuma uzskaites lapā tiek norādītas papildus preces, kuras, komplektā ar nopirkto preci, palielinās pasūtījuma vērtību – klients arī no tā gūs labumu.

Preču ieteikumu uzrādīšana pēdējā pirkšanas posmā var apmulsināt pircēju.

Cerams, ka tev šie padomi būs noderīgi! Atceries, ka tava e-biznesa ienākumu palielināšana nenozīmē, ka tev jātērē milzīgas summas reklāmai. Vienkāršas lietas, kas izdarītas pareizā veidā, var palīdzēt tev uzlabot pārdošanas rādītājus. Neaizmirsti, ka arī profesionāli izstrādāts interneta veikals Tev uzlabos iespēju pārdot vairāk – interneta veikala izstrādes pakalpojumus piedāvā dažādas kompānijas, aplūko vienu no tām – interneta veikala izstrāde.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

Video youtube seo optimizācija

Video optimizācija: nenovērtē par zemu YouTube spēku

seo optimizācijas pakalpojumi

Kāpēc SEO un satura mārketingam ir jāpapildina vienam otru