in

9 lieliski veidi, kā reklamēt savas mājaslapas saturu Facebook

kā reklamēties facebook

Pastāv neskaitāmi daudz veidu, kā reklamēt savu mājaslapu vai blogu, taču lielākā daļa no tiem ir ļoti laikietilpīgi. Lai arī saziņa ar ietekmētājiem ir lieliska taktika, reti kuram ir vajadzīgais laiks, lai to veiktu.

Facebook ir ļoti populāra platforma mārketinga profesionāļu vidū un tam ir labs iemesls: Facebook specifiskā auditorijas atlases funkcija ļauj tev sasniegt īstos cilvēkus īstajā laikā.

Lūk, kā Facebook var tev palīdzēt.

Dalies ar saviem rakstiem Facebook

Labākais veids, kā uzsākt sava satura reklamēšanu Facebook platformā, neizmaksās tev ne centa. Vienkārši ievieto saiti uz savu rakstu sava zīmola Facebook lapā.

Šāds ieraksts organiski sasniegs aptuveni 2% no visiem cilvēkiem, kas ir atzīmējuši „like” tavai lapai. Ir ļoti svarīgi ļaut piesaistīt organisko trafiku, kā arī „like” un „share” skaitu, pirms uzsākt apmaksātu kampaņu, jo tas rada labu tēlu un ticamību. Ja lietotāji ieraudzīs, ka citi lietotāji jau ir dalījušies ar tavu ierakstu, arī viņiem būs interese to aplūkot.

Lai iegūtu pirmās „like” un „share” atzīmes pie saviem ierakstiem, vispirms lūdz palīdzību saviem kolēģiem vai draugiem un radiem, ja tu strādā vienatnē.

Jo vairāk „like”, jo labāks tēls, jo vairāk klikšķu.

Tiklīdz būsi sakrājis 5 – 10 „like” atzīmes, tu vari doties tālāk – apmaksāt šo ierakstu plašākai reklāmai.

Reklamē ierakstu (Boost post)

Tas ir vienkāršākais veids, kā reklamēt savu saturu Facebook vidē. Viss, ko nepieciešams izdarīt, ir noteikt budžetu, izvēlēties auditoriju un noklikšķināt uz „Boost Post”.

Vislabākais laiks, kad to darīt, ir aptuveni stundu pēc oriģinālā raksta publicēšanas.

Izvēlies vienas dienas kampaņu un izmanto mazu budžetu, jo vispirms tev ir jāpārbauda, kā tai veiksies, pirms tajā ieguldīt lielāku naudu.

Labākais veids, kā izvērtēt Facebook kampaņu, ir izmantot Facebook Ads Manager. Šajā sadaļā tu redzēsi trīs svarīgus kampaņas izvērtēšanas faktorus:

  • Cost per click: Aplūko, cik dārgi izmaksā tas, lai cilvēks uzklikšķina uz tava ieraksta.
  • Click-through rate: Novērtē, cik lielu interesi tavs ieraksts rada tavas mērķauditorijas vidū.
  • Cost per mil: Izproti, cik daudz izmaksā tas, ka tavs ieraksts tiek parādīts 1000 reižu.

Ja tu esi apmierināts ar kampaņas rezultātiem, tu vari palielināt tās budžetu un laika ietvaru. Ja nē, izvērtē pašu ierakstu un mēģini vēl.

Izmanto piesaistošus virsrakstus

Atsaucoties uz Copyblogger, 80% no lasītājiem nemaz netiek tālāk par virsraksta izlasīšanu. Tātad, ja tavs virsraksts nespēj piesaistīt cilvēku uzmanību, tie nemaz neklikšķinās uz tava raksta.

Nebaidies Facebook izmantot atšķirīgu virsrakstu no tā, kāds ir tavā oriģinālajā rakstā. Lai radītu veiksmīgu Facebook virsrakstu:

  • Skaidri parādi labumu, ko iegūs lasītājs;
  • Iekļauj tajā skaitļus un faktus, lai palielinātu ticamību;
  • Veido tos īsus (40 – 70 rakstu zīmes);
  • Izmanto aktīvus darbības vārdus kā „saņem”, „iemācies” utml.

Pievērs uzmanību attēlu dizainam

Vēl viens būtisks faktors, kam auditorija pievērš uzmanību, aplūkojot tavu reklāmu, ir attēls.

Nekādā gadījumā neizmanto bezmaksas attēlus no interneta, jo cilvēki ir noguruši visu laiku redzēt vienus un tos pašus attēlus.

Vislabāk ir noalgot dizaineri, kurš veidos kvalitatīvu, piesaistošu un konsekventu vizuālo saturu tavai lapai.

Uzraksti neatvairāmu reklāmas tekstu

Iztēlosimies, ka tu esi radījis lielisku Facebook ieraksta virsrakstu un pielāgojis skaistu attēlu. Diemžēl joprojām pastāv liela iespēja, ka cilvēki nevēlēsies atvērt tavu reklāmu.

Tagad, kad tu esi piesaistījis savas auditorijas uzmanību, viņi vispirms izlasīs reklāmas tekstu, pirms doties tālāk un klikšķināt uz raksta. Ir ļoti svarīgi radīt perfektu reklāmas tekstu. Dažas no labākajām taktikām šo tekstu rakstīšanā:

  • Izmanto dažādus faktus un statistiku, lai palielinātu ticamību
  • Iekļauj jautājumus, lai piesaistītu uzmanību un palielinātu vēlmi iesaistīties
  • Piedāvā risinājumus problēmām
  • Skaidri norādi, kas lasītājam būtu jādara tālāk
  • „Spēlējies” ar emocijām.

Realizē A/B testus

Ja tu neesi drošs, kurš virsraksts, attēls vai reklāmas teksts būs veiksmīgākais, pastāv vienkāršs veids, kā to noskaidrot. Izveidojot Facebook reklāmu A/B testu, tu vari salīdzināt dažādu reklāmas veidu rezultātus un attiecīgi optimizēt savu kampaņu.

Ja tu vēlies reklamēt savus rakstus Facebook, ir vērts testēt:

  • Vairākus virsrakstus
  • Dažādus attēlus
  • Divus vai vairākus reklāmas tekstus
  • Saišu aprakstus
  • Mērķauditorijas
  • Reklāmas izvietojumus

Jo vairāk tu to testēsi, jo mazāk tērēsi naudu neefektīvām kampaņām. Atceries, ka šāds tests var būt noderīgs tikai tad, kad būsi sasniedzis vismaz 200 klikšķu skaitu (500 klikšķi būs vēl labāks skaits), pirms varēsi objektīvi noteikt, kura reklāma ir veiksmīga.

Nosaki pareizo mērķauditoriju

Definē savu auditoriju, izvēloties tikai tos cilvēkus, kas visticamāk būs ieinteresēti tajā saturā, ko tu reklamē. Lai izstrādātu ilgtermiņa kampaņu un nodrošinātu, ka tu sasniedz to pašu auditoriju arī citām kampaņām, izmanto Saved Audience funkciju. Tu vari noteikt savu auditoriju, balstoties pēc:

  • Interesēm
  • Atrašanās vietas
  • Vecuma
  • Dzimuma
  • Attiecību statusa
  • Pirkšanas paradumiem
  • Izglītības līmeņa

Lai uzturētu kontroli pār kampaņas rezultātiem, nav ieteicams auditorijā iekļaut vairāk par 20 000 cilvēkiem.

Izmanto Custom Audience funkciju

Facebook Custom Audience funkcija ļauj tev atlasīt cilvēkus, kas jau ir apmeklējuši tavu mājaslapu, vai arī iesaistījušies tavā Facebook lapā. Visbiežāk tie izrādās paši vērtīgākie lietotāji, kurus iekļaut pie reklāmu mērķauditorijām.

Ja tu izveido noteiktu auditoriju Facebook, un vēlies iekļaut cilvēkus, kas ir apmeklējuši tavu mājaslapu, tev vispirms būs jāieinstalē Facebook Pixel. Tad izvēlies „web traffic” atzīmi Custom Audience sadaļā. Tu vari iekļaut tādus cilvēkus kā:

  • Ikvienu, kas apmeklējuši tavu mājaslapu
  • Cilvēkus, kas apmeklējuši specifiskas mājaslapas
  • Cilvēkus, kas apmeklējuši specifiskas mājaslapas, bet ne citas noteiktās
  • Cilvēkus, kas nav apmeklējuši tavu mājaslapu noteiktu laika periodu.

Tu vari arī izveidot specifisku auditoriju, balstītu uz cilvēkiem, kas ir lasījuši noteiktu tēmu rakstus tavā mājaslapā, lai vienkāršā veidā reklamētu savu jauno saturu, kas saistīts ar šo pašu tēmu.

Izmanto smaidiņus (emojis)

Smaidiņi piesaista uzmanību un palielina klikšķu skaitu. Veicot eksperimentu ar diviem dažādiem virsrakstiem, vienā variantā, kurā virsrakstā bija ievietots smaidiņš ar sarkanu karodziņu, saņēma 0.846% click-through rate, kamēr virsraksts bez smaidiņiem – tikai 0.351%.

Ja tu neorientējies smaidiņos, izmanto Emojipedia, lai atrastu piemērotāko smaidiņu savam virsrakstam.

Reklāmu izvietošana Facebook ir pavisam vienkārša, taču tai ir augsts potenciāls labi atmaksāties. Neuztraucies, ja sākumā tā varētu tev likt apjukt. Tiklīdz būsi izmēģinājis izveidot pāris kampaņas, tu būsi pilnībā izpratis šo procesu.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

online testi kā reklāma

Online testi: digitālās reklāmas, kuras tava auditorija nevēlēsies bloķēt

pasaulē populārākie blogi

3 mācības no 3 pasaulē populārākajiem blogiem