in

9 padomi tava interneta veikala veiksmei

veiksmīgs interneta veikals

Interneta veikali laika gaitā kļūs arvien populārāki. Kā uzņēmējam, šāda veiksmes un ilgtspējības iespēja var būt intriģējoša un aizraujoša. Tomēr, lai arī šai jomai prognozēts straujš pieaugums, tu redzēsi pozitīvu rezultātu tikai tad, ja pieiesi tam pareizā veidā.

Nesteidzies ar atklāšanu

Viena no lielākajām kļūdām interneta veikalu jomā ir lapas atklāšanas sasteigšana. Tev ir dota tikai viena iespēja atklāt mājas lapu un tu nedrīksti to sabojāt. Lai arī ir pieņemami iegādāties domēna vārdu un uzlikt „coming soon” lapu, izvairies no lielās atklāšanas, līdz tu būsi izdarījis visu pamata darbu – izplānojis SEO, satura mārketingu, sociālo mediju stratēģiju, reklāmu utt.

Koncentrējies uz lietotāju

Nav nekāds noslēpums, ka lielākais interneta veikalu mīnuss ir tas, ka klients nespēj aptaustīt, izmēģināt, apskatīt produktus pirms to iegādes. Lai arī pašlaik nav pieejams risinājums šai problēmai, tu vari kompensēt to ar citām biznesa jomām. Tas, ko tu vari piedāvāt ir labas cenas, bezmaksas sūtīšana un vienkāršs pirkšanas process.

Testē pilnīgi visu

Pirms, tā laikā un pēc interneta veikala atklāšanas, tev ir jāinvestē testēšanā un analīzē. Domā kā klients un izproti, kas darbojas, kas nē – un kāpēc tas tā ir.

Cieši strādā ar sociālajiem medijiem

Ikviens interneta veikala īpašnieks, kurš teiks, ka viņš neizmanto sociālos medijus, vai liek tos administrēt kādam citam, ir traks. Sociālie mediji ir tava biznesa sirdspuksti – tie paver tev iespēju aplūkot savu klientu dzīves ikvienā diennakts laikā. Lai arī ir tikai normāli, ka tev ir sociālo mediju menedžeris, ir ļoti svarīgi šajā procesā iesaistīties arī pašam.

Iekļauj sociālos elementus

Ņemot vērā iepriekšējo punktu, ir lieliska ideja iekļaut sociālos elementus savā interneta veikalā. Tas nozīmē – produktu apskati, „follow” pogas un sociālo mediju ielogošanās iespējas.

Padomā par mobilajām platformām

Globālā iepirkšanās pieaugs tieši no mobilajām platformām – 2014. gadā ienākumi no tām ir bijuši 204 miljardi dolāru, bet 2018. gadā paredzēts, ka tie būs jau 626 miljardi dolāru. Vienmēr paturi prātā mobilās platformas, citādi tu nespēsi būt konkurētspējīgs.

Neaizmirsti par SEO

Tā kā interneta veikalu skaits nākotnē tikai palielināsies, kļūs arvien svarīgāk pielietot SEO, lai izceltos konkurentu vidū. Atrodi labu SEO speciālistu, kas palīdzēs tev būt konkurētspējīgam ilgtermiņā.

Krāj informāciju

Ja vien tu nedomā atvērt vienu mājas lapu un izbeigt savu darbu, ir būtiski saglabāt lietotāju informāciju nākotnes lapu atvēršanas vajadzībām.

Turpini attīstīties

Visbeidzot, nekad nepārstāj attīstīties. Tehnoloģijas, tendences un lietotāju gaume mainīsies, un tāpat arī tev jāmainās, ja vēlies, lai tev veicas šādos mainīgos apstākļos.

Ar šiem deviņiem padomiem tev noteikti izdosies uzsākt veiksmīgu interneta veikalu biznesu.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

mobilā iepirkšanās

Mobilās iepirkšanās revolūcija tuvojas: taču kad tā pienāks?

online testi kā reklāma

Online testi: digitālās reklāmas, kuras tava auditorija nevēlēsies bloķēt