in

Blogs jeb emuārs un tā nozīme SEO optimizācijā

seo optimizacijas nozime

Blogošana jeb interneta dienasgrāmatas rakstīšana nu jau kļuvusi par vienu no modernā cilvēka atpazīstamības zīmēm. Katrai sevi cienošai personībai, nozares vai sociālās grupas pārstāvim ir savs emuārs, kurā varam sekot viņa domām, gaitām un viedokļiem. Vienu daļu no šiem emuāriem varam iedalīt privātpersonu kategorijā, jo tie atspoguļo kādas konkrētas personas viedokli un ikdienas pārdzīvojumus. Bet ir gana liels skaits uzņēmumu, kas savās mājas lapās arī izveidojuši bloga sadaļu, jo zina, ka šādi uzlabo savu mājas lapas kvalitāti un reitingus. SEO optimizācija piedāvā uzlabot mājas lapas novērtējumu meklētājprogrammās, veikt tā saucamo Google optimizāciju. Viens no kritērijiem, ko Google vērtē mājas lapā, izvēloties tās vietu savā topā, ir mājas lapas satura aktualitāte, originalitāte un kvalitāte. Blogs ir visiedarbīgākais instruments kvalitātes un informācijas aktualitātes uzlabošanā.

seo optimizacija

Uzņēmumu blogi jeb emuāri

Uzņēmumu mājas lapās visbiežāk ir izvietota informācija par vadību, pakalpojumiem vai precēm, ko piedāvā, kāds vizuāls uzskates materiāls un jaunumu sadaļa. Bloga pievienošana mājas lapai paver pavisam jaunas un plašas iespējas. Tā kļūst par vietu, kur regulāri ievietot nozarei aktuālo informāciju, apspriest pasaules tendences un to ienākšanu mūsu tirgū. Šāds blogs lasītājam rada iespaidu, ka uzņēmumu vada savas jomas profesionāļi, kuriem tiešām interesē tas, ko dara un pārstāv. Blogā var ievietot arī informāciju par uzņēmuma ikdienu, organizēto pasākumu apskatus un pārpublicēt informāciju, kas par uzņēmumu bijusi atrodama presē. Google optimizācijas procesā blogam būtu jāpiemēro tie paši kritēriji, kas attiecas uz pārējo mājas lapas saturu – pareiza atlēgvārdu izvietošana un iesaistīšana virsrakstos un tekstā, oriģināls teksts nevis pārkopēta informācija.

Bloga sasaiste ar sociālajiem tīkliem

Mājas lapas reitingiem papildbonuss ir arī sociālo tīklu lietojamība lapā. Tas attiecas arī uz bloga sadaļu. Būtu gudri pievienot iespēju lasītājam novirzīt bloga ierakstu uz dažādiem sociālajiem tīkliem, tādejādi palielinot auditoriju, kas apmeklē uzņēmuma mājas lapu un iepazīstas ar piedāvātajiem pakalpojumiem. Ja kāds lasītājs sociālajā tīklā ielicis saiti uz uzņēmuma bloga ierakstu, tas raida pārējiem sociālā tīkla lietotājiem signālu, ka rakstā bijusi pietiekami aktuāla un svarīga informācija, lai gribētos to piedāvāt lasīšanai arī citiem. Ja atsauce uz rakstu nonāk sociālajā tīklā, tad tālākā izplatība ir neticami ātra. Tā ir reklāma, kas neprasa nekādu finansiālo ieguldījumu. No otras puses šī informacijas zibenīgā aprite uzliek pienākumu blogā ievietot informāciju, kas ir pārdomāta, ir balstīta patiesos avotos un faktos, neapmelo konkurentus un nevar pašam uzņēmumam radīt negatīvu tēlu potenciālo klientu acīs. Vārds var tēlu uzlabot un var arī to sagraut. Tāpēc pret blogošanu uzņēmuma vārdā jaatiecas ar pietiekamu nopietnību.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

We make it easy

Interneta mārketinga aģentūru sniegtie pakalpojumi