in

Facebook vs Twitter reklāmas: ko labāk izvēlēties?

facebook pret twitter

Reklāmas izvietošana Facebook un Twitter ir atšķirīga, un katram no šiem procesiem ir savi trūkumi un priekšrocības. Tādēļ ir svarīgi saprast, kāda ir tava reklāmas un mārketinga stratēģija, un tad izsvērt, kura platforma būs izdevīgākā tieši tavam izvirzītajam mērķim.

Facebook reklāmas – priekšrocības

Plašāka sasniedzamība

Facebook reklāmas palīdz tev sasniegt miljoniem cilvēku visā pasaulē. Turklāt Facebook reklāmas parādās lietotāju ziņu joslā, kas padara reklāmu palaišanu garām gandrīz neiespējamu.

Mērķauditorijas noteikšana

Viena no labākajām Facebook reklāmu iespējām – noteikt mērķauditoriju, kurai tiks rādītas tavas reklāmas.

Tādā veidā tu vari iestatīt, ka tavu reklāmu redz īstie cilvēki. Turklāt, Facebook laika gaitā arvien vairāk uzlabo šo funkciju.

Tu vari ņemt vērā lietotāju algas apmēru, pirkšanas paradumus, dzīves notikumus un vēl daudz ko.

Piemēram, tu pārdod luksusa zīmola pulksteņus, kuru cena ir sakot no 1000 eiro. Tas nav pa kabatai vidējam lietotājam. Tā nav problēma. Tu vari iestatīt, ka šo reklāmu redz tikai tie cilvēki, kam alga ir virs vidējās un kas interesējas par modi, vai jau tagad seko tavai lapai vai līdzīgām lapām.

Nedārga reklāma

Reklāmas kampaņas var izmaksāt pat tikai 2.50 eiro dienā. Facebook sniedz lietotājiem elastību izmaksu ziņā. Tev nebūt nav jāiztērē vesela bagātība.

Facebook reklāmas – trūkumi

Vienīgais trūkums ir tāds, ka tomēr izmaksas pastāv – lai arī 2.50 eiro dienā nav nemaz tik daudz, mazajam biznesam, kurš tikko uzsācis darbību, tas varētu būt daudz.

—–

Twitter reklāmas – priekšrocības

Tāpat kā Facebook gadījumā, pirmie divi punkti pārklājas. Twitter sniedz plašas iespējas sasniegt mērķauditoriju.

Twitter nav tik advancēts kā Facebook mērķauditorijas noteikšanas ziņā. Facebook izmanto un zina visu par tevi… kur tu guli, kur tu ēd, ko tu ēd, vai tev ir bērni… Facebook novēro mūs visus!

Twitter reklāmas – trūkumi

Nav tik lietotājiem draudzīga platforma

Facebook reklāmas ir viegli izmantojamas. Reklāmas izveidošana Twitter nav tik lietotājam draudzīga pieredze. Facebook iespējams ierakstīt jebko, ko tu vēlies, kamēr Twitter nepieciešams veikt vēl papildus soļus, lai iegūtu pareizu auditorijas mērķēšanu.

Spams

Lai arī cik precīzi tu neiestatītu savu Twitter reklāmas kampaņu, ļoti bieži kontam pieseko spama konti. Tā ir galvenā Twitter problēma.

Dārgi

Twitter reklāmas var būt pat piecas reizes dārgākas par Facebook reklāmām. Tomēr, labāk sākotnēji izmēģināt abas platformas, tam veltot nelielu budžetu. Nekad nevar precīzi noteikt, kura platforma būs efektīvāka tieši tev.

Kad izvietot reklāmas Facebook un Twitter

Ja tavs bizness ir tikko pievienojies Facebook un Twitter, tev varētu būt vēlme uzreiz sākt izvietot reklāmas šajās platformās. Daudzi cilvēki uzskata, ka tas ir pareizais veids, kā rīkoties, jo sociālo mediju lapas sākas ar 0 sekotājiem, un tāpēc varētu izstrādāt kampaņu, lai iegūtu jaunus sekotājus – vai tos nopirktu. Slikta ideja.

Dažiem biznesiem veicas, veidojot savas lapas organiski. Ietaupi naudu. No sākuma izveido stabilu pamatu. Vai tu esi darījis visu, ko vien vari, lai piesaistītu Facebook sekotāju iesaisti? Vai arī, lai piesaistītu trafiku no Twitter?

Izveido un dalies ar lielisku saturu savās lapās. Izmanto mirkļbirkas. Iesaisties diskusijās ar lietotājiem. Tiklīdz tu būsi izveidojis šo bāzi, tu varēsi sākt izmantot reklāmu izvietošanu.

Ja tavs uzņēmums ir bijis šajās platformās jau kādu laiku, ir laiks izmēģināt reklāmu izvietošanu. Pirms tu uzsāc savu pirmo kampaņu, izvērtē:

  • Kāpēc tu vēlies izvietot šo reklāmu – kādi ir tavi mērķi;
  • Cik daudz laika un naudas tu vari atvēlēt;
  • Ko un kad tu reklamēsi;
  • Kā tu izmērīsi kampaņas rezultātus.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

Pieci rakstīšanas principi, kas padarīs tavu saturu virālu

mājas lapu izstrādes ieguvumi

Trīs galvenie ieguvumi tavam biznesam, ko sniegs mājas lapas izstrāde