in

Google reklāma un tās efektivitāte

google reklāma

Jebkurš uzņēmums izmanto dažādas mārketinga stratēģijas, lai sekmīgi virzītu savu produkciju vai pakalpojumu tirgū un gūtu pēc iespējas lielāku peļņu. Līdzās jau tradicionālajiem reklāmas veidiem pēdējā desmitgadē strauji savu vietu ir izcīnījuši dažādi interneta mārketinga rīki, jo interneta vide ieņem arvien nozīmīgāku lomu vidējā patērētāja dzīvē. Iepirkšanos lielveikalos aizstāj pirkumi interneta veikalos, arī atsauksmes par produktiem potenciālie klienti meklē interneta vidē. Reklāma internetā ātri sasniedz milzīgu auditoriju un palielina iespējas, ka klients izvēlēsies tieši jūsu uzņēmuma pakalpojumu. Viens no lielākajiem meklētājserveriem Google piedāvā uzņēmējiem reklāmas rīku AdWords. AdWords reklāma parādās klientam ikreiz, kad viņš ir veicis meklēšanas darbības, kas ir atbilstošas reklamēta uzņēmuma pakalpojumam.

Klientu piesaiste

Interneta mārketinga speciālisti atzinuši, ka AdWords reklāma ir viens no efektīvākajiem klientu skaita un pārdošanas rezultātu uzlabošanas rīkiem. Parastās interneta reklāmas klientiem parādās visdažādākajās vietās, visbiežāk tās ir nepiemērotas konkrētajai mājas lapai un traucē lietotājam vai pat ilgstoši aizsedz visu datora ekrānu. Lielāko daļu interneta lietotāju šāds reklāmas veids kaitina, daudziem pat izveidojas noliedzoša attieksme pret konkrēto zīmolu. Lai šādi reklamētos, ļoti labi jāpārzina mārketinga stratēģijas, lai cerēto efektu nepārvērstu par uzņēmuma neveiksmi. Toties Google AdWords reklāmas klientam tiek piedāvātas tikai tajā brīdī, kad meklētājā tiek ievadīti kādi no atslēgvārdiem, kas saskan ar reklamējamā uzņēmuma piedāvāto produktu. Google lietotājiem, kas interesējas par, piemēram, velosipēdiem, nav jasaskaras ar pārtikas produktu vai ceļojumu reklāmām. Tiek piedāvātas tikai atbilstošas tematikas reklāmas. Šie klienti ir ieinteresēta mērķauditorija un veic lietderīgus klikšķus uz reklāmas saites. Piedāvājot neatbilstošu reklāmu, uzņēmums panāk tikai tukšus klikšķus, kam neseko ne reģistrācija, ne pirkumi. Google AdWords piesaistītie klienti uzņēmumam ir daudz vērtīgāki par vienkārši nejaušiem interesentiem, kas reklāmai pievērsušies garlaicības mākti.

google reklama

Zemas reklāmas izmaksas

Google AdWords reklāma savu popularitāti ieguvusi, pateicoties īpašajam reklāmas izmaksu aprēķinam. Klientam jāmaksā tikai par klikšķiem un reāliem mājas lapas apmeklējumiem. Tas ļauj ievērojami ietaupīt uzņēmuma reklāmas budžetu un uzsākt reklāmas kampaņu pat ar minimāliem līdzekļiem. Jauniem Google AdWords klientiem reģistrācija ir bez maksas. Klients pats var noteikt dienas budžetu savai reklāmai, ko pēc vajadzības var koriģēt. Daudzi uzņēmumi spēj sekmīgi uzsākt reklāmas kampaņu ar 5 līdz 10 eiro dienas budžetu. Tālredzīga savas reklāmas informācijas menedžēšana arī ļauj samazināt kopējās izmaksas un ieguldīt naudu tikai efektīvajos pasākumos.

Profesionāla AdWords kampaņa

Lai izstrādatu maksimāli ienesīgu un efektīvu AdWords reklāmu, uzņēmējiem iesaka piesaistīt interneta mārketinga speciālistu komandu ar pieredzi tieši šādu reklāmas projektu virzīšanā. Sertificēts AdWords speciālists zina, kādas informācijas izpēte jāveic pirms reklāmas palaišanas, izanalizē mājas lapas stāvokli un vajadzības gadījumā norāda uz novēršamajām nepilnībām, kas var traucēt reklāmas efektivitātei. Speciālisti arī apzina konkurējošo uzņēmumu reklāmas, lai esošo reklāmu izveidotu pēc iespējas efektīvāku. Reklāmas kampaņas atslēgas vārdu izvēlei ir ļoti liela nozīme. Mārketinga speciālists reklāmas darbības laikā veic rezultātu analīzi un vajadzības gadījumā atsakās no neefektīvajiem atslēgas vārdiem un lielāku uzsvaru liek uz sekmīgajiem. Reklāmas datu analīze ļauj iegūt būtisku informāciju par lapas apmeklētājiem. Var uzzināt, kuri atslēgas vārdi veicinājuši jaunu pasūtījumu noformēšanu. Speciālisti var arī aprēķināt, cik uzņēmumam katrs jaunais piesaistītais klients ir izmaksājis. Iegūtā informācija ļauj palielināt reklāmas efektivitāti un atteikties no darbībam, kas nesasniedz vēlamo rezultātu.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

Interneta mārketinga aģentūru sniegtie pakalpojumi

uznemejdarbiba

Pirmie soļi uzņēmējdarbībā