in

Iegūsti jaunus klientus, veicot SEO optimizāciju

Ik dienu sabiedrība saņem neaptveramu devu informācijas. Visus nosaukumus, faktus un skaitļus nav iespējams paturēt prātā, turklāt tas nemaz nav nepieciešams. Ja rodas vajadzība pēc kaut kā konkrēta, atliek tikai izmantot internetu. Ievadi Google meklētājā dažus atslēgvārdus, un rezultāti dažās sekundes simtdaļās parādās tavā priekšā. Visticamāk interneta lietotājs savu dārgo laiku netērēs, lai izšķirstītu dažus desmitus lapu, uzklikšķinātu uz vairākiem rezultātiem, izlasītu pieejamo informāciju un tad izdarītu secinājumus. Laikā, kad dzīves ritms nekad nestāv uz vietas, tāda rīcība būtu nepraktiska. Šāda pieeja ir ērta patērētājam, taču, kā skarbās konkurences apstākļos rīkoties uzņēmējam? Kā panākt, lai lietotājs izvēlas tieši tavu lapu starp simtiem līdzīgu? Atbilde ir vienkārša. Piedāvājumam jābūt vienam no pirmajiem, ko lietotājs ierauga. Tieši tad ir vislielākā iespēja, ka potenciālais klients ienāks tavā vietnē un galu galā arī veiks pasūtījumu, sagādājot uzņēmumam peļņu.

google seo optimizacija

Ja darbojies šaurā nišā, nonākt Google top pozīcijās vēl ir samērā vienkārši. Taču arī tas notiks tikai tad, ja tavā lapā būs gana atbilstošs saturs un lietotājs izvēlēsies specifiskus atslēgas vārdus. Sarežģītāk ir tad, ja konkurence ir lielāka. Lai mājas lapa parādītos Google rezultātu augšdaļā, tai jāatbilst vairākiem specifiskiem faktoriem, ko tev visticamāk saviem spēkiem panākt neizdosies. Jebkurā gadījumā – ja vēlies piesaistīt klientu plūsmu, kas tavā vietnē ienāk, pateicoties Google, tev jāveic mājas lapas SEO optimizācija.

Google optimizācija ir komplicētu darbību kopums, kura galvenais mērķis ir panākt, lai Google sarežģītā un nevienam līdz galam nezināmā sistēma tavu lapu uzskata par kvalitatīvu. Kāds īsti ir Google meklētāja algoritms, ir rūpīgi glabāts noslēpums, tomēr sertificēti eksperti, kas šajā nozarē darbojas jau vairākus gadus, pārzina tā galvenos darbības principus. Tavai vietnei jāatbilst noteiktiem parametriem ne tikai saturiski, bet arī tehniski. Turklāt tajā nedrīkst parādīties nianses, kas liktu Google domāt, ka lapa ir mazāk kvalitatīva nekā patiesībā.

No svara ir tādi faktori kā mājas lapas kods, struktūra, saturs, oriģinalitāte, saišu sistēma un citi. Ja vēlies, lai Google robots uzskatītu, ka vietne atbilst atslēgas vārdiem, lapai vajadzīga pilna izmaiņu pakete. Proti, nepietiks tikai ar to, ka radīsi kvalitatīvu saturu ar atbilstošiem atslēgas vārdiem – iekšējā SEO optimizācija ir daudz sarežģītāka. Tāpat neiztikt arī bez ārējās optimizācijas – vietnes saišu stratēģijas izveides un citām niansēm. Šo iemeslu dēļ Google optimizācija būtu jāuztic profesionāļiem – viņi vislabāk pārzina to, kādas darbības nepieciešams veikt, kā arī ir informēti par aktualitātēm – Google ieviestajiem atjauninājumiem.

Šeit ir noderīgi atcerēties, ka ne visi speciālisti patiešām ir profesionāļi. Pēdējo gadu laikā SEO kļuvis īpaši populārs, tāpēc šo pakalpojumu piedāvā arī tādi uzņēmumi, kuru galvenā darbības sfēra ar to nav saistīta. Ņem vērā, ka Yoursite.lv ir viens no spēcīgākajiem uzņēmumiem, kas ir ieguvusi oficiālu SEO sertifikāciju. Turklāt uzņēmums piedāvā arī bezmaksas SEO auditu un optimizācijas izmaksu aprēķinu. Tādējādi tu skaidri zināsi, kādi uzlabojumi vajadzīgi un kā tos optimālāk paveikt.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

Reklāmas kampaņa internetā

SEO optimizācija un veiksmīgs bizness ārvalstīs