in

Kā padarīt savu mājas lapu par efektīvu mārketinga rīku

mājas lapa efektīvs mārketinga rīks

Mājas lapa ir ne tikai pārdošanas rīks, bet arī mārketinga rīks. Mājas lapas veidošana nozīmē ne tikai sasniegt plašu auditoriju, bet arī nodrošināt, ka šī auditorija uzticas tavam zīmolam un vēlas iegādāties tā produktus vai pakalpojumus.

To gan ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt. Lai padarītu mājas lapu par efektīvu mārketinga rīku, tev būs jāpieliek lielas pūles. Tomēr te būs daži padomi, kas tev tajā palīdzēs.

“Call to action” attēli

Vai tu esi palūkojies uz attēliem no call to action skatu punkta? Jā, katrs attēls tavā mājas lapā var būt call to action attēls!

Kad tu izvēlies attēlus mājas lapai, nedomā tikai par tādiem faktoriem kā augsta kvalitāte, unikalitāte, atbilstība, bet arī vai tas ir rīcību rosinošs. Ir nepieciešams, lai attēli ne tikai reprezentētu to, ko tu pārdod, bet arī darbotos kā rīcības rosinātāji.

Ja tos izmanto pareizi, attēli var paaugstināt mājas lapas konversiju rādītājus, bet ja nē, tie būs tikai kā dekoratīvi elementi.

Visbiežāk labus piemērus var redzēt fast food restorānu ķēžu mājas lapās. Viņi izmanto produktu attēlus, kas rosina apetīti un bieži vien pievieno klāt arī produkta cenu un piesaistošu nosaukumu.

Fokuss uz uzticības elementiem

Neko nevar tik labi pārdot, kā uzticību. Tā ir svarīgākā mājas lapas īpašība, kas to var pārvērst par efektīvu mārketinga mašīnu. Ja patērētāji uzticas tavam zīmolam, pastāvēs lielāka iespēja, ka viņi rekomendēs to saviem draugiem, ģimenei un sadarbības partneriem.

Bet kā var radīt uzticību? Bieži vien tas ir saistīts ar mazām detaļām.

Lai arī produktu attēli, cenas, informācija par preci, kontaktinformācija, klientu saraksts utt. ir ļoti svarīgi elementi, kas rada mājas lapai uzticamu tēlu, ir vēl citi ļoti svarīgi elementi, kurus biznesa īpašnieki bieži vien mēdz aizmirst.

Varbūt tu strādā ar klientiem, kuriem ir ļoti laba reputācija vai liela popularitāte – kāpēc nepieminēt šo faktu mājas lapā?

Klientu atsauksmes un stāsti – tie ir daudz interesantāki un raisīs lielāku uzticību mājas lapas apmeklētājiem, nekā vienkārši preču apraksti.

Pētījumi un analīžu rezultāti – patērētāji vēlas redzēt pārbaudītus faktus. Tie demonstrēs tava biznesa ekspertīzi.

Saturs, ar ko ir vērts dalīties

Vispirms ir jānodrošina, ka ar tavas mājas lapas saturu ir vienkārši dalīties sociālajos medijos, pievienojot tajā sociālo mediju pogas. Tomēr, vai tu esi aizdomājies par to, vai mājas lapas saturs ir tāds, ar kuru ir vēlme dalīties? Saturam ir jābūt tik labam, lai pievērstu un noturētu apmeklētāja uzmanību.

Parasti labākā vieta, kur pievienot sociālo mediju pogas, ir tavas mājas lapas blogs (padoms: mājas lapas blogs ir vēl viens svarīgs elements mājas lapas mārketinga mērķu sasniegšanas nodrošināšanai).

Blogs ir jāizmanto daudzveidīgos veidos, lai tu spētu radīt tādu saturu, ar ko lasītāji vēlas dalīties. Tāpēc izmanto blogu kā platformu, kurā vēstīt sava zīmola stāstu un klientu stāstus. Kāpēc gan neizmantot blogu, lai rakstītu par saviem produktiem un pakalpojumiem un to dažādiem pielietojumiem? Vēl svarīgi ir regulāri ievietot video. Vairāk par blogu veidiem – lasi šeit.

Variē ar satura veidiem un nodrošini, lai tas būtu kārtīgi pārdomāts, labi uzrakstīts, aktuāls un atbilstošs tavam zīmolam.

Šīs būs tikai dažas no priekšrocībām, ko tu iegūsi, radot labu saturu:

  • Tas palīdz personalizēt tavu zīmolu;
  • Tas padara tevi par autoritāti savā jomā;
  • Tas palīdz konversiju ģenerēšanā;
  • Tas palielina lapas redzamību;
  • Tas var palīdzēt veidot tev savu personīgo zīmolu.

Mājas lapa vairākās valodās

Pamēģini lokalizēt savu mājas lapu, pārtulkojot to vairākās valodās, ja tu vēlies, lai tavam biznesam būtu globāls tīkls.

Ja tu vēlies, lai tava mājas laba būtu efektīva mārketinga mašīna, tai ir jāsasniedz pēc iespējas lielāks cilvēku skaits. Un tas nenotiks, ja tā ir tikai vienā valodā.

Tomēr pievērs uzmanību – tev ir nepieciešams autentisks, kvalitatīvs tulkojums, kas precīzi reprezentē tava zīmola vēstījumu.

Vēl ņem vērā arī kultūras un reliģijas iezīmes, kad tulko mājas lapu, lai izvairītos no liekiem pārpratumiem.

Tava mājas lapu nav iespējams konvertēt mārketinga mašīnā vienas nakts laikā – tas ir process, kas prasīs zināmas pūles. Tomēr viena no lietām, kas ir jāatceras – tava mājas lapa nedrīkst būt visu laiku tapšanas režīmā. Atvēli noteiktu laiku un tikai pēc tam veic labojumus, ja tas nepieciešams.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

kā rakstīt blogu

Kā rakstīt blogu, un kļūdas no kurām izvairīties

Pieci rakstīšanas principi, kas padarīs tavu saturu virālu