in

Kā rakstīt blogu, un kļūdas no kurām izvairīties

kā rakstīt blogu

Internetā pašlaik ir vairāk nekā 1 biljons mājas lapu. Katru dienu tiek publicēti aptuveni 4,3 miljoni jauni blogi – tas ir 51 blogs katru sekundi.

Internetā regulāri parādās jauns saturs, un blogeriem ir sarežģīti atrast un uzturēt lielu auditoriju.

Patiesībā, vidēji mājas lapa beidz pastāvēt pirmajās 100 dienās… bet kāpēc?

Kāpēc blogošana neizdodas

Visa zina: ja tev neizdodas plānot, tu plāno neizdošanos. Ir daudz veidu, kā padarīt tavu bloga rakstīšanu lielisku. Bet neatkarībā no tā, cik labi tu raksti un cik radoša ir tava izdoma, bloga uzsākšana bez detalizēta plāna, kā padarīt to veiksmīgu, ir bezjēdzīga.

Jauni blogeri parasti sāk ar kaudzi dažādām idejām un daudz enerģijas, bet tas vien nepadarīs blogu veiksmīgu. Sajūsma un iedvesma, kas ir projekta sākumā, ātri vien izbeidzas procesa gaitā.

Aplūkosim lielākās kļūdas, un kā tu vari no tām izvairīties.

Neprasme organizēt savas idejas

Tev varbūt ir tonna ideju, kad tu tikko uzsāc savu blogu, taču tas kļūs sarežģītāk laika gaitā. Visi rakstnieki zina, ka iedvesmas trūkums ir neizbēgams. Kā tu vari no tā izvairīties?

Atbilde ir: uzkrāt ideju kopumu. Tāpat kā mums ir ūdens rezerves, kas palīdz sausuma laikā, blogeriem ir jāuztur ideju rezerves, lai uzturētu savu blogu tad, kad trūkst ideju.

Vienkāršākais veids, kā uzglabāt savas idejas, ir izveidot Google izklājapu. Katru reizi, kad tu iedomājies par jaunu ideju bloga rakstam, pieraksti to. Tu vari dalīties ar savu ideju lapu ar savu komandu un vaicāt tiem pēc iesaistes un atsauksmēm. Izklājlapa palīdzēs komandas biedriem dalīties ar idejām un iedvesmoties, kā arī varēs izvairīties no tēmu atkārtošanās.

Tā kā iedvesma var uznākt jebkurā momentā, tu vari arī izmantot balss ierakstus vai piezīmju aplikāciju savā telefonā, lai pierakstītu idejas, kamēr tu neesi datora tuvumā.

Redakcionālā kalendāra neizmantošana

Redakcionālais kalendārs ir nepieciešams, lai uzturētu konsekventu blogošanas grafiku. Ir neiespējami iegūt un uzturēt auditoriju, ja tu neradi saturu regulāri.

Ideālā gadījumā tev ir jāizmanto redakcionālais kalendārs, lai izplānotu saturu tik tālu laiku uz priekšu, cik vien iespējams. Redakcionālais grafiks, kas izplešas uz vairākām nedēļām vai pat vairākiem mēnešiem uz priekšu, radīs daudz vieglāku bloga uzturēšanu un novērsīs stresu. Tev būs daudz laika izpētei, rakstīšanai un rakstu labošanai bez steigas vai stresa par termiņiem.

Pastāv daudzi dažādi redakcionālo kalendāru veidi. WordPress ir pašiem savs redakcionālais kalendārs, un HubSpot piedāvā bezmaksas veidni, lai kalendāru izmantotu kopā ar Google Calendar.

Kad tu būsi izveidojis savu kalendāra platformu, ir laiks to īstenot dzīvē. Kas tiek izplānots, tiek īstenots. Ieradums ir ļoti svarīgs publicēšanas konsekvencei.

bloga rakstisana un kludas no kuram izvairities

Pieņēmums, ka cilvēki atradīs tavu blogu

Kad runa ir par blogošanu, daudzi cilvēki domā: „ja tu to izveidosi, lasītāji atnāks paši.” Bet šāds uzskats ir drošs ceļš uz neveiksmi.

Internetā ir tik daudz satura, ka cilvēki visticamāk neuzzinās par tava bloga eksistenci, ja vien tu neizmantosi stratēģijas, kas to „iesviedīs” tiem tieši sejā.

Sociālie mediji

Kā tu jau zini, sociālie mediji ir viens no veidiem, kā sasniegt auditoriju. Tev būtu jāizmanto sociālo mediju organizācijas rīki kā, piemēram, Hootsuite, kas palīdzēs tev izveidot ierakstu grafiku.

E-pasti

Sociālie mediji, tomēr, ir tikai viens no auditorijas sasniegšanas veidiem. Blogeriem ir jāizmanto arī vecais labais saziņas veids: jāsazinās ar industrijas līderiem, par kuriem tu raksti, un žurnālistiem, kas raksta par to pašu, ko tu.

Ja tu vari piesaistīt citus savas jomas cilvēkus lasīt un dalīties ar tavu saturu, tu sāksi piesaistīt daļu no viņu trafika.

Kad tu sazinies ar potenciālo kontaktu, izcel sava satura vērtību tieši viņiem un viņu auditorijai. Nefokusējies tikai uz sevi.

Sagatavojies un sāc organizēt!

Kā tu redzi, veiksmīga bloga uzturēšana prasa rūpīgumu un uzmanības pievēršanu detaļām. Tomēr nepārblīvē savas smadzenes ar visām šīm lietām. Izmanto dažus organizicionālos rīkus, un tu izjutīsi būtisku atšķirību.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

seo optimizācijas kļūdas

Piecas biežāk sastopamās SEO kļūdas un kā tās izlabot

mājas lapa efektīvs mārketinga rīks

Kā padarīt savu mājas lapu par efektīvu mārketinga rīku