in

Kāpēc SEO un satura mārketingam ir jāpapildina vienam otru

seo optimizācijas pakalpojumi

Sinerģija starp satura mārketingu un SEO var radīt mājas lapas, kas maksimāli efektīvi kalpos tavam klientam. Bieži tiek uzdots jautājums: „kāda ir SEO loma satura mārketingā?” Atbilde ir šāda: SEO vienmēr jāskata kā satura mārketinga papildinājums. Mūsdienās, ko varētu raksturot kā SEO pasauli, ir būtiski iegūt šo pareizo sinerģiju, jo ļoti bieži tā ir noteicošais rādītājs, vai tavs bizness būs augoša veiksme, vai pilnīga izgāšanās.
SEO un satura mārketinga komandām jāstrādā kopā jau no paša sākuma

SEO konsultantiem ir jāiesaistās procesā ļoti laicīgi, pat pirms tiek pieņemti lēmumi par satura radīšanu.

SEO nav saistīts tikai ar atslēgvārdiem un frāzēm, un efektīvs satura mārketings ir kaut kas vairāk par vienkāršu rakstu veidošanu, ņemot vērā atslēgvārdus, kas piesaistīs lielu trafiku.

Atslēgvārdu analīze būtu jāizmanto tā, lai tu varētu labāk izprast savus klientus. Mērķis ir iepazīt viņus – viņu vēlmes, problēmas un bažas – indivīda līmenī.

Piemēram, apavu ražotājs vēlas iekļūt tādos meklējumos kā „labākie skriešanas apavi plakanajai pēdai”. Tā vietā, lai steigtos radīt saturu, kas būtu optimizēts šādai frāzei, ir ieteicams izpētīt nodomu, kas slēpjas aiz šiem meklējumiem.

  • Ko potenciālie pircēji tiešām meklē?
  • Kādas problēmas viņi vēlas, lai tu atrisini?
  • Ko viņi atklāj par savu situāciju vai vajadzībām?

Tiklīdz tu būsi noteicis meklējuma frāzes izmantošanas nodomu, tu spēsi radīt saturu, kas atbild uz šiem jautājumiem, piesaista uzmanību un rosina interesi. Visbeidzot, tas palielinās pārdošanas iespējamību. SEO optimizācijas procesā iesaisti pieredzējušus speciālistus un entuziastus, kas palīdzēs uzņēmumam virzīties uz pareizajiem lauciņiem – SEO optimizācija.

Izmanto saturu, lai uzsāktu un attīstītu attiecības

Tavam saturam būtu jākomunicē ar klientiem tādā veidā, ka tas uzrunā tos emocionālā, padziļinātā līmenī.

Neizmanto to pārāk uzbāzīgi! Satiec tos, kur viņi jau atrodas, tad pavadi viņus pa ceļu, kas pievieno vērtību, piedāvājot informāciju, padomus un palīdzību.

Saturam, ko tu radi, būtu jāpiedāvā palīdzība un jārada pārliecība tavos klientos. Tu vari to izmantot, lai izrādītu empātiju, pievēršot uzmanību to problēmām – pat pirms tās ir tieši izceltas. Ja tu jau esi izpratis viņu nodomu, tas būs diezgan vienkārši.

Radi tik labu saturu, cik vien tu spēj. Padari katru lapu un sadaļu savā mājas lapā par vietu, kur tavi klienti varēs atrast labāko iespējamo informāciju par kādu tēmu, produktu, pakalpojumu, problēmu un atrisinājumu.

Kā minēts iepriekš, satura mārketinga galvenais mērķis ir būt tādam, ko atceras un ievēro, lai auditorija nespētu tevi ignorēt.

google optimizācija

Pārdomāts satura mārketings savienojumā ar SEO var būt patiesi maģisks

Kad tu apvienosi SEO ar inteliģentu satura mārketingu, taviem mājas lapas apmeklētājiem šķitīs, ka tu spēj lasīt viņu domas… jo tu tiem sniegsi tieši to, ko viņi meklēja!

Protams, tu zini, ka tā nav maģija, bet gan gudri veikta SEO analīze. Analizējot mājas lapas apmeklētāju izmantotos atslēgvārdus, izpētot viņu ceļu caur tavu mājas lapu, izmantojot analīzes datus, lai izprastu, cik daudz laika tie pavada tavā mājas lapā, un kuras lapas tie apmeklē, tu varēsi uzbūvēt stabilus tipisko lietotāju profilu tipus, un spēsi uzkrāt vairāk informācijas par to, ko tava auditorija vēlas.

Un tad, tos sasniegs tavs perfekti pielāgotais saturs.

Tu varēsi paredzēt viņu jautājumus – un atbildēt uz tiem pat pirms tie uzrodas viņu galvās. Apbruņojies ar pareģojumiem, balstoties uz atslēgvārdu izpēti, kas atklāj klientu nodomus, tu varēsi iekļaut psiholoģijas elementus savā saturā, kas klientu iespaidos un iepriecinās.

Tu sapratīsi, kādi atslēgvārdi, kas ierakstīti meklētājprogrammā, atklāj par to nodomiem, un tu spēsi pielāgot savu satura plānu, lai balstītos tajā. Garās astes atslēgvārdi (long-tail keywords) nodrošinās tevi ar vēl detalizētāku informāciju, kas ļaus tavam saturam būt specifiskam, atbilstošam un fokusētam uz vērtības radīšanu.

Kopumā, ir svarīgi atcerēties: saproti sava klienta nodomus, un pielāgo savu saturu, lai tas atbilstu viņu vajadzībām. Tas pieprasa ciešu un atbalsta pilnu kopdarbu starp SEO un satura mārketinga komandām jau no paša sākuma. 

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

kā uzlabot interneta veikala pārdošanas rādītājus

6 vienkārši veidi, kā palielināt tava e-veikala pārdošanas rādītājus

online bizness

5 mārketinga padomi veiksmīgam online biznesam