in

Mobilās iepirkšanās revolūcija tuvojas: taču kad tā pienāks?

mobilā iepirkšanās

Par spīti mobilo ierīču izmantošanas pieaugumam gandrīz visās citās interneta jomās, mobilā iepirkšanās ir viena no retajām jomām, kurā cilvēki joprojām vairāk izmanto datoru.

Pārsvarā cilvēki izmanto telefonu, lai sameklētu un izpētītu preces, taču izmanto datoru, lai veiktu pašu pirkumu. Tajā pašā laikā mobilo telefonu tirgus daļa interneta pirkumu jomā strauji pieaug katru gadu. Mobilās iepirkšanās revolūcija tiek paredzēta jau kopš 2012. gada, tomēr tā šķietami nekādi nevar pienākt.

Patērētāji acīmredzami nav tik ļoti ieinteresēti iepirkties caur telefonu, ja salīdzina ar citām darbībām, ko tie veic, izmantojot telefonu: spēļu lejupielādēšanu, interneta sērfošanu vai ierakstu veikšanu sociālajos medijos.

Pētījumi bieži vien to saista ar telefonu mazajiem ekrāniem, interneta veikaliem, kas ir slikti pārskatāmi caur telefonu un šaubām par maksājumu drošību.

Taču pirkšanas pieauguma rādītāji neuzrāda visu situāciju. Citos aspektos mobilā iepirkšanās ir pārāka par iepirkšanos caur datoru. Divas trešdaļas no interneta veikalu un aplikāciju trafika nāk no mobilajām ierīcēm.

Ne visus produktus var pārdot vienlīdzīgi

Mobilo ierīču lietošana iepērkoties ir ļoti atšķirīga pēc produktu tipa. Kā jau varētu paredzēt, cilvēki jūtas drošāk iegādāties mazākus, lētākus produktus caur telefonu, nekā, piemēram, mēbeles.

Piemēram, pastāv lielāka iespēja, ka lietotājs iegādāsies kaut ko, ko ir viegli attēlot mobilajā ierīcē – grāmatu, dziesmu, spēli – tas ir ērti, jo neprasa daudz informācijas.

Video spēļu, konsoļu, rotaļlietu un hobiju preču, kā arī rotaslietu pirkšanas rādītāji mobilajās ierīcēs ir daudz augstāki; mūzikas un filmu, ziedu un apsveikuma kartiņu, kā arī biļešu pirkšanas rādītāji arī ir augstāki, bet vairāk pietuvojas vienlīdzīgam sadalījumam.

Mobilās iepirkšanās platforma Newstore nesen veikusi pētījumu, kurā analizēja mobilās iepirkšanās pieredzes, izmantojot vairāk nekā 100 interneta veikalu no tādiem zīmoliem kā Nike, DKNY un Calvin Klein, un katram no tiem sniedza atzīmi. Vidējā atzīme sanāca „C-„.

Par spīti tam, ka patērētāji dzīvo pasaulē, kurā dominē mobilās ierīces, šīs industrijas pārstāvji dzīvo pagātnē. Lielākā daļa zīmolu – pat tie, kuriem ir laba reputācija saistībā ar to lielisko pieredzi fiziskajos veikalos – atpaliek tehnoloģiju adaptācijas ziņā.

Tomēr par spīti mobilās iepirkšanās potenciālam, to vienmēr ierobežos telefonu ekrānu fiziskās dimensijas.

Dažādu izmēru ekrāni

Beigu beigās, mācība, ko daudzi uz priekšu domājuši pārdevēji ir guvuši no šīm dažādajām tendencēm, ir tas, ka noteiktā brīdī iepirkšanās procesam nevajadzētu būt saistītam tikai ar vienu platformu, bet tai jākļūst par pieredzi, kurai jāiekļauj visas ierīces.

Tā vietā, lai domātu, ka viens kanāls izskaudīs citu, pārdevējam ir jāsaprot, ka iepirkšanās pieredze ir dekonstruēta no klientu un tehnoloģiju puses, un mums ir jāļauj klientiem to rekonstruēt pēc viņu pašu vēlmēm.

Šī sistēma sevī iekļaus ne tikai datoru un mobilo tālruni, bet arī ar internetu saslēgtas sadzīves ierīces. Piemēram, veļasmašīna, kas pati pasūtīs internetā pulveri. Uz tālruni pienāktu šī informācija, ko lietotājs apstiprinātu vai noraidītu.

Šāda sistēma pieprasīs rūpīgu lietotāju rīcības uzraudzīšanu no visām to izmantotajām ierīcēm, kā arī zināšanas par lietotāju uzvedību, izmantojot masveida datu uzkrāšanu.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

padomi interneta veikalam

Četri veidi, kā padarīt savu interneta veikalu pievilcīgāku pircējiem

veiksmīgs interneta veikals

9 padomi tava interneta veikala veiksmei