in

Online testi: digitālās reklāmas, kuras tava auditorija nevēlēsies bloķēt

online testi kā reklāma

Ja mūzikas industrija var izdzīvot bezmaksas straumēšanas un lejupielāžu apstākļos, tad reklāmas industrija var tikt pāri arī reklāmu bloķēšanai.

Kopš Apple paziņoja, ka tā lietotājiem būs vieglāk instalēt reklāmu bloķētāju telefonā, kas atbalsta iOS 9, ir sākušās plašas diskusijas par interneta reklāmas nākotni. Turklāt, PageFair un Adobe paziņoja, ka pēdejā gada laikā cilvēku skaits pasaulē, kas lejupielādējuši šo programmu, ir pieaudzis par 41%.

Kādēļ lietotāji bloķē reklāmas?

Papildus uztraukumam par privātumu, tas visbiežāk tiek darīts, lai tiktu vaļā no kaitinošajiem baneriem un pop-up reklāmām, kas apgrūtina interneta lietošanu. Tas nozīmē, ja auditorijai ir jācīnās ar reklāmām, tad ir laiks mainīt savu pieeju reklāmu veidošanā un atvieglot auditorijai dzīvi.

Kā to izdarīt?

Labākais veids, kā uzlabot lietotāju pieredzi, ir izmantot interaktīvas reklāmas, kas ļauj iesaistīties, un kas papildina mājas lapas kontekstu.

Interaktīvi testi ir labākais veids, kā piesaistīt lietotajus

Ja tu jau nezini „kura slavenība ir tavs labākais draugs” vai „kurš 90. gadu reperis tu esi”, tad tu esi viens no tiem retajiem cilvēkiem, kurš kaut kādā brīnumainā veidā esi izvairījies no šiem atkarību izraisošajiem personības testiem.

Tas ir lielisks veids, kā iesaistīt lapas apmeklētājus un uzturēt viņu uzmanību uz tavu reklāmu.

online testi

Šie ir četri iemesli, kāpēc interneta testi ir labākais risinājums digitālās reklāmas jomā.

Tie nav paredzēti tikai jauniešiem

2013. gadā New York Times ziņoja, ka pats populārākais lapas saturs tajā gadā bija interkatīvais tests, turklāt tas tika publicēs 21. decembrī – nedēļu pirms gada beigām! Redzams, ka šādam saturam ir milzu popularitāte, turklāt visās paaudzēs, ņemot vērā NYT mērķauditoriju.

Mūsu smadzenes tos mīl

Atkarību raisošos testus skaidro psiholoģija. Tas ir ne tikai viegls veids, kā aizbēgt no realitātes, bet tas arī iedarbina divas neatņemamas īpašības, kas piemīt mums visiem: narcisisms un konkurence.

Vienkāršāk sakot, tas sniedz mums iespēju sev pierādīt, cik lieliski mēs esam, vai arī cik labi pārzinām kādu tematu. Ikvienam nepieciešama sevis izpaušana – un šie testi sniedz nekaitīgu iespēju apmierināt šo vēlmi.

Papildus mūsu iekšējā narcisisma un konkurences barošanai, cilvēki turpina iesaisti ar interaktīvām reklāmām, jo smadzenes vēlas mācīties jaunas lietas. Vai tu to apzinies, vai nē, ikviena maza kripatiņa, ko tu iemācies, sniedz tev motivāciju mācīties vēl.

Līdzīgi ir ar video spēlēm – tu turpini spēlēt, lai sasniegtu jaunu līmeni un krātu arvien vairāk punktu.

Trafiks nāk no konteksta

Veiksmīgs piemērs ir Carwow, mājas lapa, kas palīdz cilvēkiem izvēlēties viņiem piemērotāku automašīnu. Tur tika izvietots „pasaulē sarežītākais auto tests”. Tas ticis aizpildīts vairāk nekā 215000 reižu, un, protams, piesaistījis milzu trafiku lapai.

Galvenā atziņa: konteksts ir galvenais.

Carwow, zinot savu mērķauditoriju, spēja iekļauties interneta auto entuziastu kopienā un veiksmīgi tos aizrāva.

Tagad iztēlojies, ja šis tests būtu reklāma. Tā kā tā ir ļoti aktuāla un atbilstoša prasībām, tā radītu milzu klikšķu skaitu un milzu ienākumus – gan reklāmas izvietotājam, gan reklāmas radītājam.

Tie nekad nebeidzas

Tiklīdz tu būsi piesaistījis cilvēkus vienam testam, viņi vēlēsies tos pildīt vēl un vēl. Pretstatā statiskām reklāmām, kas nepiedāvā neko citu kā novirzīšanu uz citu mājas lapu, interaktīvas reklāmas var atkārtoties bezgalīgi.

Tiklīdz būsi pabeidzis vienu testu, tev tiks piedāvāti vēl trīs citi, balstoties uz tavām interesēm. Ideja, protams, ir koncentrēt tavu uzmanību uz interaktīvajām reklāmām, un likt tev atgriezties vēl, cerot, ka tu paliksi mājas lapā cik vien ilgi iespējams. Iespēja, ka tu iesaistīsies ir lielāka, nekā parastu reklāmu gadījumā.

Šādas reklāmas uzlabo lietotāju pieredzi un darbojas uz mūsu psiholoģiju, veiksmīgi apejot mūsdienu reklāmu bloķēšanas problēmu. Mūsdienās vairs nav normāli bāzt nepārskatāmas, traucējošas reklāmas lapas priekšā. Ja tu vēlies atgūt lietotāju uzticību, reklāmas jāveido interesantas, aizraujošas un tādas, ar kurām ir vēlme iesaistīties.

Protams, testi nav vienīgais interkatīvo reklamu veids, kas var veiksmīgi iesaistīt lietotājus. Tāpat darbojas arī citāti, biogrāfijas, fakti, aptaujas un vēl daudzi citi reklāmu veidi. Tie ir tik pat atkarību veidojoši un piesaista lielu trafiku.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

veiksmīgs interneta veikals

9 padomi tava interneta veikala veiksmei

kā reklamēties facebook

9 lieliski veidi, kā reklamēt savas mājaslapas saturu Facebook