in

SEO optimizācija – ilgtermiņa ieguldījums biznesā

Interneta mārketinga speciālisti atzinuši SEO optimizāciju par vienu no efektīvākajiem mārketinga risinājumiem, jo tam ir augsta ieguldījuma atgriezeniskā saite. Tomēr katram uzņēmējam kopā ar mārketinga profesionāļiem jāizvērtē, vai SEO optimizācija ir vienīgais biznesa mērķu sasniegšanas rīks. Dažādiem nišas produktiem iesaka kopā ar SEO optimizāciju realizēt arī citus interneta reklāmas veidus – AdWords reklāmu, e-pastu reklāmas kampaņu vai reklāmkarogu izvietošanu interneta vietnēs.

SEO ilgtermiņa ieguvumi

Katrs uzņēmējs, veicot savas mājas lapas SEO optimizāciju, var sekmīgi ieguldīt mārketinga budžetu ilgtermiņa izaugsmē un sasniegt pārdošanas rādītāju uzlabojumu ar salīdzinoši zemām izmaksām. SEO optimizācijas procesā tiek veikta padziļināta mājas lapas analīze un pamatoti uzlabojumi, kas ļaus lapai gūt labākas pozīcijas dažādos meklētājserveros. Ja optimizāciju veikuši sertificēti speciālisti un izstrādājuši detalizētu darbības plānu, tad efektam, ko sniedz optimizācija, jābūt ilgtošam un vienmērīgam, palielinot mājas lapas apmeklētāju skaitu, veikto pasūtījumu apjomu un uzņēmuma atpazīstamību. Salīdzinot ar SEO optimizāciju, reklāmkarogu vai uznirstošo logu izvietošana interneta vidē ir mazāk efektīva, jo ar reklāmu saskaras liels skaits neieinteresētas auditorijas, kurai šīs reklāmas traucē un kaitina. SEO optimizācijas rezultātā vēršanās pie potenciālā klienta notiek netiešā veidā, uzlabojot mājas lapas kvalitāti, atpazīstamību. Konkrētā pakalpojuma vai produkta izvēle ir paša klienta rokās, vinš netiek uz to piespiests. Klientam tikai tiek piedāvāti viņa vajadzībām atbilstošākie varianti, izšķirošo izvēli atstajot klienta ziņā. Pētījumi liecina, ka vairumā gadījumu, meklētājserveru lietotāji izmanto tos resursus, kas tiek piedāvāti pirmajās trijās meklējuma rezultātu lapās. SEO optimizācija ļauj ar komplicētu darbību palīdzību klienta mājas lapai nokļūt šajās iekārojamajās pirmajās meklētāja lapās. Optimizācijas procesā veiktie iekšējie uzlabojumi mājas lapā saglabājas visu laiku, pēc to parauga arī turpmāk var veikt lapas papildināšanu. Lielu uzņēmumu interesēs būtu apmācīt kādu savu darbinieku SEO optimizēšanā, jo tas ilgtermiņā ļautu ietaupīt mārketinga budžetu.

seo google optimizacija

Kvalitatīvs SEO pakalpojums

Nākamais aktuālais jautajums ir, kur un kā uzņēmumam saņemt šo kvalitatīvo un ilgtermiņa uzlabojumus sniedzošo SEO optimizācijas pakalpojumu? Uzņēmumu katalogs piedāvā neskaitāmas interneta mārketinga kompānijas, kas veic šo mājas lapu optimizēšanu. Svarīgi ir no šī klāsta izvēlēties sadarbību ar tādu aģentūru, kas ieguvusi augstu kvalifikāciju SEO pakalpojumos un pat ir ar starptautiski atzītu sertifikātu. Yoursite ir viena no retajām aģentūram Latvijā, kas izgājusi komplicētu SEO setifikācijas procesu. Gan uzņēmumam, gan katram vadošajam ekspertam ir sertifikāts, kas apliecina SEO komandas kompetences līmeni un garantē pakalpojuma kvalitāti. Tieši šis aspekts var būt izšķirošs par labu aģentūras izvēlei, jo tirgū ir plašs SEO pakalpojumu piedāvajums, ko sniedz diletanti. Viņi paļaujas uz to, ka pasūtītājs īsti nezina, kādus pakalpojumus un par kādām izmaksām ietver optimizācijas process. Daudzi šī pakalpojuma sniedzēji klientiem neizšķir atsevišķu pakalpojuma sadaļu izcenojumu. Tas rada iespaidu par necaurspīdīgām pakalpojuma sniedzēja un pasūtītāja attiecībām. Pasūtītājs nevar izsekot savu līdzekļu detalizētam izlietojumam, pastāv krāpšanas risks. Nopietnas un sertificētas mārketinga kompānijas nekad nestrādā ar šādām metodēm. Labā prakse prasa, lai klientam regulāri tiktu sniegtas atskaites par darba gaitu, līdzekļu izlietojumu, gūtajiem panākumiem un virzību uz uzstādīto mērķi.

SEO optimizācijas pakalpojumu cenas parasti ir mainīgas, jo katram klientam tiek izstrādats individuāls darba plāns ar atšķirīgiem komponentiem un to īpatsvaru, balstoties uz sākotnējo datu analīzi un informāciju par pārdodamo produktu. Savlaicīga mājas lapas optimizācija profesionāļu vadībā var būt labs ieguldījums plānotajai produktu un pakalpojumu virzībai ārzemju tirgos. Tiks iegūtas labākas pozīcijas konkurējošo uzņēmumu vidū un nostiprināta pārliecība, ka potenciālos ārvalstu klientus sasniegs kvalitatīva un saturīga informācija par jūsu uzņēmumu. Produktu virzībai ārzemju tirgos interneta mārketinga kompāniju speciālisti izmanto komplicētu SEO pieeju, kas orientēta uz plašu un starptautisku tirgu un mērķauditoriju. Augsta līmeņa interneta mārketinga uzņēmums vienmēr palīdzēs sasniegt jūsu biznesa mērķus, lai arī kādi tie būtu – klientu loka paplašināšana, pārdošanas rādītaju uzlabošana, iepazīstināšana ar jaunu produktu vai pakalpojumu, uzņēmuma tēla radīšana un nostiprināšana.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

SEO optimizācija un veiksmīgs bizness ārvalstīs

vizuālā reklāma

6 vizuālo stāstu stāstīšanas tendences, kas izmainīs digitālo mārketingu