in

SEO optimizācija un veiksmīgs bizness ārvalstīs

Dažus gadus bijām veidojuši savu ģimenes biznesu tepat Latvijā. Tam jau bija stabilas iestrādes un pastāvīgo klientu loks. Arī peļņas apjoms bija vienmērīgs un pieteikami liels, lai ļautos jaunam izaicinājumam un paplašinātu uzņēmējdarbību ārpus Latvijas. Gribējām savu produkciju piedāvāt arī citu valstu klientiem. Bijām pieteikušies kādai uzņēmēju atbalsta programmai, kuras ietvaros mums piešķīra mentoru. Pēc sarunām ar mentoru uzzinājām, kādi ir tuvākie soļi, kas jāveic, lai veiksmīgi startētu ārvalstu tirgū. Sarakstā bija vairākas lietas, kuras sekmīgi izpildījām. Nonācām līdz ierosinājumam uzlabot uzņēmuma mājas lapu un veikt tās SEO optimizāciju. Tā kā nebijām par šādu optimizāciju iepriekš dzirdējuši un pašiem nebija vajadzīgo zināšanu, vērsāmies pēc palīdzības pie sertificētiem SEO optimizācijas speciālistiem interneta mārketinga uzņēmumā. Mārketinga uzņēmuma darbinieki paskaidroja, ka SEO optimizācija ir pakalpojums, kurš palīdz uzlabot mājas lapas reitingus dažādās meklētājprogrammās, kā piemēram, Google. SEO pakalpojumi ir viens no svarīgākajiem punktiem optimizācijas procesā, jo tas ir visplašāk izmantotais meklēšanas rīks internetā visā pasaulē.

Mājas lapa un starptautiskās valodas

Tā kā līdz šim darbojāmies tikai Latvijas tirgū, arī mājas lapā informācija bija pieejama tikai latviešu valodā. Sapratām, ka vispirms mājas lapa jāpārveido un jāiekļauj tajā iespēja saņemt informāciju tādās plašāk pielietotās valodās kā angļu, krievu, vācu un kādā no skandināvu valodām. Klientam vienmēr ir patīkami, ja par viņam interesējošu produktu vai pakalpojumu, kas tiek piedāvāts citā valstī, iespējams iegūt informāciju viņam saprotamā valodā. Tas rada sajūtu, ka par potenciālo klietu tiek domāts un vēlas, lai viņš kļūst par pastāvīgo klientu. Tādā veidā arī samazinās dažādu pārpratumu skaits, kas mēdz rasties, ja klients pats tulko informāciju no oriģinālās valodas. Un pastāv iespēja, ka, neievietojot informāciju svešvalodās, tiek zaudēti daudzi potenciālie klienti, jo reti kurš pūlēsies tulkot informāciju no tādas maz pazīstamas valodas, kāda ir latviešu valoda. Mēs rūpīgi pārskatījām informāciju gan latviešu valodā, gan tekstus, ko gatavojām svešvalodās. SEO optimizācijas speciālisti no mārketinga kompānijas sagatavoja ieteikumus, kādus atslēgas vārdus jāiekļauj mājas lapas saturā. Svarīgs bija arī atbilstošs mājas lapas plānojums un stratēģiskās informācijas veiksmīga izvietošana gan mājas lapā, gan ārpus tās. Ar mārketinga uzņēmuma SEO optimizācijas pakalpojuma palīdzību tikām pie jaunas un daudz labākas mājas lapas kā iepriekš. Dažu mēnešu laikā krietni uzlabojās mājas lapas apmeklētāju skaits un ievērojami pacēlās tās atrašanās vieta Google meklētājprogrammā. Bijām gatavi startēt starptautiskajā tirgū.

google seo optimizacija

Panākumi ārpus Latvijas

Domāju, ka tieši mentora un mārketinga speciālistu palīdzība bija izšķiroša tam, ka uzņēmuma tirgus paplašināšana ārpus Latvija noritēja veiksmīgi. Pavisam drīz jau izveidojās neliels, bet pastāvīgs klientu loks tuvākajās kaimiņvalstīs, regulāri bija pa kādam pasūtījuma arī no tālākām Eiropas valstīm. Tagad, kad esam apzinājuši, kurās Eiropas valstīs tieši vairāk vēlamies darboties, sadarbībā ar jau zināmo interneta mārketinga uzņēmumu veidosim Google reklāmas kampaņu, kas būs orientēta tieši uz izvēlētajiem reģioniem. Mēs plānojam pakāpenisku, bet stabilu ārvalstu tirgus iekarošanu, saglabājot produktu unikalitāti un latviskumu.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

Iegūsti jaunus klientus, veicot SEO optimizāciju

SEO optimizācija – ilgtermiņa ieguldījums biznesā