in

Septiņas lietas, ko tu nevari ignorēt SEO 2017. gadā

seo audits

Tu vari optimizēt savu mājas lapu, uzlabojot tās iekšējās un ārējās iezīmes, balstoties uz meklēšanas lapu standartiem.

Populārās meklēšanas lapas sarindo pēc reitinga mājas lapas, video un citu saturu pēc apmeklētāju preferencēm vai pēc tā, ko lietotājs visvairāk meklē. Šajā rakstā tiks apkopoti daži SEO ieteikumi, kurus būtu jāpielieto, lai kļūtu veiksmīgam e-biznesā.

Unikāls saturs

Pats svarīgākais SEO rīks ir unikāls un kvalitatīvs saturs. Saturam ir jābūt oriģinālam, to nedrīkst kopēt no citām lapām un blogiem. Tu vari smelties idejas no citām lapām un tad pārrakstīt saturu saviem vārdiem, taču uzlabotā veidā un ar pareizu atslēgvārdu lietojumu.

Plaši atslēgvārdi

Atslēgvārdu izmantošana SEO satura rakstīšanā ir ierasta prakse. Taču mūsdienās, plašu atslēgvārdu un frāžu vai organisko atslēgvārdu izmantošana ir aktuālākā SEO tendence. Lai iegūtu maksimālu redzamību meklēšanas lapās, biznesa īpašniekiem jāizmanto unikālu un atslēgvārdiem bagātu saturu. Lai uzzinātu un izpētītu vairāk sev vēlamos atslēgas vārdus, ir nepieciešams seo audits.

Mērķauditorija pēc ģeogrāfiskās atrašanās vietas

Izņemot atslēgvārdu lietojumu, SEO, kas balstīts uz specifisku ģeogrāfisku atrašanās vietu, ir vēl viens aktuāla tendence meklējumprogrammu optimizēšanas jomā. Mūsdienās tendences attīstās un cilvēki izmanto pielāgotus meklējumus, izmantojot noteiktas specifikācijas kā atrašanās vieta, tips utt.

Biznesa īpašniekiem to interneta satura optimizēšana pēc šīm specifikācijām var palīdzēt iekļūt augstās reitinga vietās meklēšanas lapās. Ir svarīgi specificēt tava biznesa ģeogrāfisko atrašanās vietu, kā arī izvietot ģeo-specifiskus meta tagus savā mājas lapā.

Pielāgotie meklējumi

Tas ir fakts, ka interneta lietotāji meklē, balstoties uz to interesēm un uzvedības modeļiem. Kā biznesa īpašniekam, tev vispirms ir jāidentificē šos pielāgotos un personalizētos meklējumus, lai ierindotos augstās reitinga vietās.

Blogu rakstīšana

Blogu rakstīšana ir vēl viens SEO veids, kas tiek izmantots, lai uzlabotu meklēšanas reitingus populārās meklēšanas lapās. Blogu rakstīšana un kvalitatīvu rakstu rakstīšana tādās blogošanas platformās kā WordPress un Bloggers ir lieliski veidi, kā uzlabot redzamību. Ar blogu rakstīšanas palīdzību, tu vari iegūt plašu mērķauditoriju.

Google Adwords

Vēl viens SEO rīks ir Google Adwords. Dodies uz Google, tad atrodi Google Adwords un tad – atslēgvārdu rīku. Atslēgvārdu rīks palīdzēs tev atrast precīzu informāciju par atslēgvārdiem, kurus lietotājs ir izmantojis. Tas ir vienkārši lietojams. Kad tu ievadīsi dažus galvenos atslēgvārdus, tev tiks piedāvāts vesels saraksts ar ieteiktajiem un lietotājiem atslēgvārdiem. Strādājot pie SEO stratēģijām, Google atslēgvārdu meklēšanas rīks ir būtisks trafika palielināšanai.

Biznesa direktorijas

Vēl viena no aktuālākajām SEO tendencēm ir izmantot biznesa direktorijas. SEO eksperti norāda, ka veidot saites ar biznesa direktorijām, gan lokālām, gan globālām, var būtiski uzlabot mājas lapas redzamību meklēšanas lapās.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

Kā būvēt sava biznesa reputāciju internetā

Kā būvēt sava biznesa reputāciju internetā

seo optimizācijas kļūdas

Piecas biežāk sastopamās SEO kļūdas un kā tās izlabot