in

Veiksmīga reklāma internetā

interneta reklama

Modernās tehnoloģijas ienākušas nu jau teju katrā mājā. Datora un interneta lietošana vairs nav tikai jaunu cilvēku un biroja darbinieku privilēģija. Šīs prasmes nu jau apguvusi arī vidējā paaudze un pat seniori, kuri ir aktīvi datorkursu apmeklētāji. Tas nozīmē, ka ar dažiem klikšķiem var sasniegt gandrīz jebkuru cilvēku, un jebkurš cilvēks dažu sekunžu laikā var uzzināt sev vajadzīgo informāciju no bezgalīgā interneta resursu klāsta. Tas mudina tālredzīgus uzņēmējus daļēji vai pavisam pārcelt savu biznesu uz interneta vidi, jo tā var palielināt klientu loku un būt sasniedzamam jebkurā brīdī no jebkuras vietas pasaulē. Arī mūsu ārzemju un vietējo zīmolu apģērbu veikals tika rekonstruēts un pārveidots par interneta veikalu. Jaunā veikala popularizēšanai un klientu piesaistei par piemērotāko izvēlējāmies reklāmu internetā. Tā kā interneta reklāmām ir vairāki veidi, nolēmām konsultēties ar mārketinga aģentūru, lai noskaidrotu, kādu reklāmu izvēlēties.

Mārketinga speciālistu ieteikumi

Konsultācijām izvēlējāmies mārketinga aģentūru ar ilggadēju pieredzi interneta reklāmās. Mums ieteica apvienot diva veida reklāmas – Google AdWords reklāmu un kampaņu sociālajos tīklos. Abām reklāmām ir augsta efektivitāte un zemas izmaksas. Tās abas viena otru labi papildina. AdWords reklāma ir vērsta tieši uz ieinteresēto mērķauditoriju, jo tiek parādīta tikai tiem Google lietotājiem, kas ievadījuši attiecīgos atslēgas vārdus un interesējas par konkrēto produktu vai pakalpojumu. Reklāma sociālajos tīklos un interneta veikala sociālo kontu uzturēšana sniedz iespēju veidot veikala tēlu, komunicēt ar klientiem, iegūt atgriezenisko saiti. Sociālo tīklu reklāmas kampaņas ietvaros var izludinat dažādus sekotāju konkursus ar iespeju iegūt vilinošas balvas. Tāpat regulāri var tikt izvietoti motivējoši attēli vai video.

Sagatavošanās reklāmu palaišanai

Bijām nedaudz pārsteigti,kad mārketinga speciālisti norādīja uz virkni sagatavošanās darbu, kas jāveic pirms reklāmas kampaņu izstrādes un palaišanas apritē. Izrādās, ir daudzi faktoru, kas var mazināt gan AdWords reklāmas, gan sociālo tīklu kampaņas efektivitāti. Visvairak to var ietekmēt mājas lapas un interneta veikala saturs un kvalitāte. Uz uzņēmējdarbību un peļņu orientētām interneta vietnēm noteikti jāatbilst labākajiem SEO optimizācijas standartiem. Ir jāpārskata lapu nosaukumi un virsraksti, jāizanalizē atslēgas vārdu efektivitāte, vajadzības gadījumā tos koriģējot. Pēc mājas lapas un veikala optimizācijas procesa nākamais solis bija mērķauditorijas formulēšana un konkurences izpēte. Iegūtā informācija palīdz precīzāk sagatavot reklāmu saturu un salikt akcentus.

reklama interneta

Reklāmu izveide un palaišana

Abas reklāmas kampaņas sagatavoja interneta veikala mārketinga vadītāja sadarbībā ar mārketinga aģentūras konsultantu, kurš mūsu iesniegto informāciju un vīziju padarīja reālu un palaida interneta vidē. Vēlak arī viņš sekoja līdzi reklāmu norisei un ieguvumiem, norādot uz nepieciešamajām izmaiņām. Viņa padomi bija tiešām noderīgi, jo mums nevajadzēja maksāt par neefektīvām reklāmas projekta sadaļām, varējām no tām atteikties un vairāk koncentrēties uz rīkiem, kas sniedz lielāku pienesumu uzņēmumam. Mārketinga speciālistu ilgstošā pieredze tiešam ir ļoti noderīga un palīdz klientiem ietaupīt reklāmas budžetu, kas tiktu iztērēts neefektīvos soļos. Mūsu reklāmas kampaņu laiks bija divi mēneši. To ietvaros interneta veikalam izdevās piesaistīt jaunu klientu loku, kas veica reģistrāciju interneta veikalā, un daļa arī izdarīja pirkumus. Sociālo tīklu kampaņas laikā lielu atsaucību ieguva fotokonkurss. Tajā piedalījās vairāki simti dalībnieku, un ziņas no uzņēmuma sociālajiem kontiem tika daudzkārt pārpublicētas. Abas reklāmas kampaņas bija lieliskas interneta veikala popularizētājas un palīdzēja izveidot ieinteresēto klientu loku, pie kura noturēšanas un paplašināšanas jāturpina mārķtiecīgi strādāt.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Loading…

Comments

comments

uznemejdarbiba

Pirmie soļi uzņēmējdarbībā

Reklāmas kampaņa internetā